امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۰۲/۰۸/۰۵
کد خبر : 123960
چاپ خبر :

برگزاری جلسه ستاد بازآفرینی شهری در محل سالن مدیریت بحران گلپایگان

افرادی که در ساخت و ساز بافت فرسوده شرکت کنند؛ از تخفیفات ویژه و طرح‌های تشویقی برخوردار می شوند، که از جمله این طرح‌های تشویقی عبارتند از: برای ساخت و ساز در بافت‌های فرسوده یک سقف مازاد به صورت تشویقی، ۵۰ درصد تخفیف عوارض شهرداری در مناطق فرسوده، دریافت حداقل هزینه توسط شرکت‌ها و ادارات خدمت رسان، نادیده گرفتن کمبود یک پارکینگ بدون دریافت هزینه و ۱۷ مشوق دیگر که در کمیسیون ماده ۵ ارجاع شده است و در ادامه اعضای این ستاد نظرات و پیشنهادات خود را ارائه نمودند.

دانلود مستقیم فیلمhttp://

#به_گزارش_خبرگزاری_بیان_گلپایگان: در روز شنبه بیست و نهم مهرماه 1402، جلسه ستاد بازآفرینی شهری ، در محل ستاد مدیریت بحران گلپایگان، با حضور اعضای این ستاد، برگزار گردید.

محمد صفایی مدیر اداره سرمایه‌گذاری شهرداری گلپایگان گفت : 45محله در شهر گلپایگان است ؛ که 25 محله در بافت‌های فرسوده قرار دارند ،که نیاز است در طرح بازآفرینی شهری، قرار بگیرند.

پیمان شکرزاده شهردار گلپایگان، بیان داشت: ۲۹۰ هکتار بافت فرسوده در شهر گلپایگان وجود دارد و با توجه به پیگیری‌های دبیرخانه، در آینده ۱۰۰ هکتار دیگر، به بافت‌های فرسوده ی شهر، اضافه می‌شود.

وی در ادامه گفت: افرادی که در ساخت و ساز بافت فرسوده شرکت کنند؛ از تخفیفات ویژه و طرح‌های تشویقی برخوردار می شوند، که از جمله این طرح‌های تشویقی عبارتند از: برای ساخت و ساز در بافت‌های فرسوده یک سقف مازاد به صورت تشویقی، ۵۰ درصد تخفیف عوارض شهرداری در مناطق فرسوده، دریافت حداقل هزینه توسط شرکت‌ها و ادارات خدمت رسان، نادیده گرفتن کمبود یک پارکینگ بدون دریافت هزینه و ۱۷ مشوق دیگر که در کمیسیون ماده ۵ ارجاع شده است و در ادامه اعضای این ستاد نظرات و پیشنهادات خود را ارائه نمودند.
تصویردار: مصطفی صدیق
✍️خبرنگار: اکرم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات