امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۰۲/۰۹/۰۴
کد خبر : 124047
چاپ خبر :

افتتاحیه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی

 

دانلود مستقیم فیلمhttp://

#به_گزارش_خبرگزاری_بیان_گلپایگان : افتتاحیه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با همت بسیج سازندگی و حضور مسئولین شهرستان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان برگزار گردید.

سید عباس میرکریمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلپایگان؛ضمن عرض تبریک هفته بسیج و بزرگداشت چهل و چهارسالگی بسیج مستضعفین بیان داشت :خدمات بسیج سازندگی و بسیج مستضعفین از زمان تآسیس ، تا کنون در سراسر کشور و شهرستان متنوع بوده و مردم نیز از این خدمات استفاده کرده اند .

وی با تآکید بر رعایت عدالت محوری در سطح شهرستان بویژه مناطق محروم و نیازمند در قالب‌های مختلف اظهار داشت : ۳۰پروژه ،محرومیت زدایی در گلپایگان اجرا شده که برخی به بهره برداری رسیده و برخی در حال اجرایی شدن است و خدمات بسیج سازندگی در توسعه و عدالت در کل شهرستان جاری و ساری میباشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج با اشاره به افتتاحیه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی بیان داشت :صاحبان مشاغل در این نمایشگاه با دریافت وامهای اشتغالزایی خدمات دریافت کرده بودند، محصولات تولیدی خود را در نمایشگاه عرضه کردند و حدود ۲۰ شاخه در بخشهای مختلف؛کشاورزی،محصولات خانگی و محصولات صنعتی در این نمایشگاه مشاهده می شود .

وی در ادامه گفت : به دلیل استقبال خوب صاحبان مشاغل و محدودیت مکان برای ایجاد غرفه ان شاالله تا پایان سال ، نمایشگاه دیگری در شهرستان برگزار، خواهد شد.

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی تا ۵ آذرماه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دایر می باشد.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات