امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۰۲/۰۸/۱۷
کد خبر : 124006
چاپ خبر :

برگزاری آیین ارتقاء واحد آتش‌نشانی به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلپایگان

دانلود مستقیم فیلمhttp://

#به_گزارش_خبرگزاری_بیان_گلپایگان :در روز شنبه 13 آبان‌ماه مراسم آئین ارتقای واحد آتش‌نشانی به سازمان آتش‌نشانی گلپایگان برگزار گردید.

پیمان شکرزاده شهردار گلپایگان گفت :طی یکسال گذشته ۴۸۶ مورد عملیات توسط مأموران آتش‌نشانی گلپایگان، پوشش داده شده است که ۲۹۷ مورد از این تعداد، مربوط به اطفای حریق است، همچنین در این حوادث ۴۱۵ نفر نجات یافتند.

شیشه فروش مدیر کل مدیریت بحران استان اصفهان گفت : شهرداری موظف است با همکاری آتش نشانی، نظام مهندسی و راه و شهرسازی؛ ارزیابی ساختمان‌های آسیب پذیر در برابر حوادث را داشته باشد؛ از نظر ورودی و خروجی، اطفاء حریق و… اشکالات آن را بررسی و درصورت نقص به مالک ساختمان (در مدت زمان مشخص شده) اخطار داده و درصورت عدم رفع نقص، به قوه قضائیه ارجاع داده شود.

وی بااشاره به وجود ساختمان‌های چند طبقه در گلپایگان؛ بیان داشت : از نیازهای مهم این شهرستان؛ پد بالگرد ( امداد هوایی) و نردبانهای بلند است.

وی درادامه گفت :فرونشست زمین، سیل، خشکسالی، تصادفات جاده ای و… از جمله حوادثی است ؛ که استان و این شهرستان درگیر آن هستند و با همکاری دانشگاه‌ها طرح کاهش خطر و پاسخ به بحران استان، تدوین شد که در قانون مدیریت بحران، همه دستگاه‌ها موظفند برنامه کاهش خطر را تهیه کنند و در زمینه پیشگیری متناسب با این شرایط لازم است برنامه کاهش خطر و پاسخ به بحران در شهرستان‌ها تهیه شود.

تصویربردار:مصطفی صدیق

تدوین :محمد نوبخت

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات