امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۰۲/۱۰/۱۴
کد خبر : 124128
چاپ خبر :

تجلیل شرکت آذر صنعت گلپایگان از شاعر پیشکسوت گلپایگانی

مراسم تجلیل از استاد ابوالقاسم طالبی مشهور به طالب گلپایگانی صبح روز چهارشنبه با حضور مهندس سبزه علی رئیس هیئت مدیره و مهندس ترکی نژاد مدیر عامل شرکت ذوب آلومینیوم آذر صنعت گلپایگان در دفتر این شرکت برگزار شد.

در این مراسم مهندس سبزه علی ضمن تشکر و قدردانی از استاد ابوالقاسم طالبی به دلیل زحمات ایشان در زمینه شعر و هنر در گلپایگان بیان داشت:شاعران سرمایه های گرانقدر این سرزمین هستند، شاعران قلمشان هدایتگر است.

سبزه علی در ادامه اظهار کرد: همانطور که شرکت آذر صنعت گلپایگان در شکوفایی و پیشرفت ورزش شهرستان به خصوص فوتبال پیشرو بوده و اولین شرکت صنعتی گلپایگان است که در لیگ دسته سوم فوتبال کشور تیم داری می کند در زمینه هنر هم پیشرو خواهد بود، ما همان گونه که در صنعت و ورزش در قالب باشگاه فوتبال آذر صنعت گلپایگان نام ،قدمت ،سوغات ،صنایع دستی و آثار تاریخی گلپایگان را در کشور معرفی کردیم در هنر هم اینگونه خواهیم بود.

در ادامه مهندس ترکی نژاد هم ضمن قدردانی از زحمات و دستاوردهای استاد طالبی بیان داشت:علاوه برعلم ، تخیل درونی باعث ایجاد طبع شعر در شاعر میشود، و این تخیل به همراه حس درونی و تحولات سیاسی و اجتماعی بر شعر شاعر اثر گذار خواهد بود.

ترکی نژاد تاکید کرد: شرکت آذر صنعت گلپایگان نه تنها در صنعت بلکه در بحث ورزش و هنر هم فعالیت خود را با جدیت و تلاش بیشتر ادامه خواهد داد نمونه آن هم باشگاه فرهنگی ورزشی آذر صنعت گلپایگان در رشته فوتبال است ،که به نام باشگاه فوتبال آذر صنعت گلپایگان نامگذاری شده است امیدواریم در این راه مورد حمایت مسئولین و مردم خوب گلپایگان قرار بگیریم

از استاد طالبی آثاری همچون یک سبد گل سرخ در سال ۱۳۹۴ چاپ شده و کتاب جدید ایشان هم بزودی چاپ خواهد شد.

در پایان این مراسم به پاس زحمات استاد طالب گلپایگانی هدیه ای به ایشان اهدا گردید.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات