امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۰۲/۰۸/۱۹
کد خبر : 124009
چاپ خبر :

افتتاحیه دومین دفتر خدمات قضایی شهرستان گلپایگان

 

دانلود مستقیم فیلمhttp://

#به_گزارش_خبرگزاری_بیان_گلپایگان:در روز سه‌شنبه، 16 آبان ماه، دومین دفتر خدمات قضایی شهرستان گلپایگان افتتاح شد.

قاسم شریفیان رئیس دادگستری شهرستان گلپایگان ضمن تأکید بر تکریم ارباب رجوع بیان داشت : کارمندان این دفاتر باید فرصت پیش آمده را غنیمت شمرده و به بهترین نحو برای خدمت به مردم و افزایش رضایتمندی شهروندان از ارائه خدمات الکترونیک قضائی، تلاش کنند و طبق قانون و مقررات، اقدام نمایند.

رئیس دادگستری شهرستان گفت :هدف از تشکیل و تاسیس این دفاتر ، با توجه به برنامه توسعه و قانون آیین دادرسی کیفری در هوشمند سازی و تسهیل در روند رسیدگی، شفافیت و کاهش اطاله دادرسی است.

وی در ادامه، پیگیر درخواست تأسیس و راه اندازی شعبه سوم دفتر خدمات قضایی در گلشهر شد.

محمد رضا عسگریان فرماندارشهرستان گلپایگان با اشاره به جمعیت گلپایگان که حدود صدهزار نفر بوده، بیان داشت : متراکم بودن این شهرستان با وجود 54 روستا،مخصوصا در شهرهای گلشهر و گوگد، بالتبع حجم کاری دراین دفاتر زیاد بوده و جوابگو نمی باشند و در مراجعات به دادگاه ها، صرفه جویی در هزینه های مردم(رفت و آمد) و… تاثیر قابل توجهی دارد، خواستار عملیاتی شدن دفاتر خدمات قضایی در این مناطق شد.

مصطفی زیبایی فر معاون قضایی رئیس کل دادگستری و معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان، در افتتاحیه؛ دومین دفتر خدمات قضایی شهرستان گلپایگان، گفت : در خصوص راه اندازی دفتر خدمات قضایی گلشهر، پیگیری شده و مراحل اولیه آن انجام و ان شاءالله به زودی عملیاتی، خواهد شد.

وی از تعامل مطلوبی که بین فرمانداری و دادگستری وجود دارد؛ تقدیر کرد و اظهار داشت :
دادگستری گلپایگان، در استان اصفهان، در رتبه و دسته اول قرار دارد.

آدرس دومین دفتر خدمات قضایی :ابتدای خیابان آیت الله گلپایگانی، جنب دفترخانه اسناد رسمی ابراهیمی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات