امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۰۲/۰۹/۰۴
کد خبر : 124068
چاپ خبر :

بازدید میرهاشم موسوی رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور از درمانگاه تامین اجتماعی گلپایگان

دانلودمستقیم فیلمhttp://

#به_گزارش_خبرگزاری_بیان_گلپایگان :در روز پنج شنبه دوم آبانماه ۱۴۰۲ ،میرهاشم موسوی مدیرکل سازمان تامین اجتماعی کشور به همراه هیأت همراه و مسئولین شهرستان گلپایگان، از درمانگاه این شهرستان بازدید کردند.

رئیس سازمان تامین اجتماعی
در جمع خبرنگاران گفت :وظیفه تامین اجتماعی ایجاد امنیت و آسایش و شرایط مناسب در اقتضای کسب و کار میباشد و برای آینده تآمین کننده باشد و آینده سازی برای تامین اجتماعی بسیار مهم است.

وی همچنین افزود: در گذشته در سازمان شاهد آینده‌سوزی در قالب اسقراض بی‌رویه از نظام بانکی برای پرداخت تعهدات سازمان بودیم اما با راهبردهای تحولی پیگیری شده در این دولت و بهبود شرایط منابع، در حال حاضر به آینده‌سازی و تضمین تعهدات آتی سازمان می‌اندیشیم. در سال گذشته ۱۰۶ هزار میلیارد تومان بدهی انباشته سازمان به نظام بانکی که از دوره قبل بر زمین مانده و سازمان را به اَبَربدهکار نظام بانکی تبدیل کرده بود، تسویه شد که در تاریخ کشور و تأمین‌اجتماعی، این حجم از تسویه بدهی بانکی بی‌نظیر بوده است.

وی در راستای هوشمندسازی تامین اجتماعی، که یکی از کارهای مهم این سازمان به همراهی وزارت بهداشت، نسخه الکترونیک بود، بیان داشت : خوشبختانه بالغ بر ،۹۷ درصد نسخه نویسی الکترونیکی و بیش از ۹۹درصد نسخه پیچی الکترونیکی انجام شده و در آینده ای نزدیک با هماهنگی وزارت بهداشت ، به پرونده الکترونیکی سلامت وارد می شویم.

وی گفت :یکی از بزرگترین چالش های روبروی سازمان ،حفظ و توسعه پایداری در راستای شفاف سازی است که خوشبختانه ، اتفاقات بسیار مثبت و خوبی رقم خورده است که در دولت مردمی سیزدهم در مقابله با رانت و فساد ، در سازمان تامین‌اجتماعی ، کمیته صیانت ،تشکیل داده شد.

تصویربردار :مصطفی صدیق
خبرنگار:اکرم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات