امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۰۲/۰۷/۲۹
کد خبر : 123939
چاپ خبر :

برگزاری جلسه هم‌اندیشی خیرین حوزه سلامت در شبکه بهداشت شهرستان گلپایگان

مرتضی جابری مدیرعامل درمانگاه خیریه بیماران خاص خبر از جابجایی و انتقال درمانگاه خیریه بیماران خاص به دلیل ترافیک‌های سنگین و فضای کم برای خدمت رسانی به بیماران و.... در آینده خبر داد که این خبر در گزارش بصورت کامل توضیح داده شده است.

دانلود مستقیم فیلمhttp://

 

#به_گزارش_خبرگزاری_بیان_گلپایگان : امروز چهارشنبه ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲، جلسه هم‌اندیشی خیرین حوزه سلامت در شبکه بهداشت شهرستان گلپایگان برگزار گردید.

در این جلسه مسئولین و خیرین شهرستان حضور داشتند.

مرتضی جابری مدیرعامل درمانگاه خیریه بیماران خاص خبر از جابجایی و انتقال درمانگاه خیریه بیماران خاص به دلیل ترافیک‌های سنگین و فضای کم برای خدمت رسانی به بیماران و…. در آینده خبر داد که این خبر در گزارش بصورت کامل توضیح داده شده است.

خاتمی نماینده شهرستان گلپایگان و خوانسار در این جلسه ضمن تسلیت به مردم غزه و فلسطین به کمبودها و مشکلات بیمارستان و درمانگاه‌های شهر اشاره کرد و بیان داشت : یکی از مهمترین مورادی که حائز اهمیت است مدیریت خوب و کارآمد در این حوزه میباشد که مدیر موفق کسی است که تحمل بیمار و تحمل پزشک را داشته باشد، برای پزشک امر و نهی نکند و با پزشک همراه باشد و بحث مدیریت یکی از مشکلات ما است، مدیر باید پزشکان را درک و جایگاهشان را حفظ کند و همچنین در مورد بیماران نیز حتماً باید کادر درمان و مدیریت درکشان کنند و پای درد دل بیمار بنشینند، پرستاری مانند مادری است که باید تحمل، صبرش را در برابر بیماران بالا ببرد و مدیر بابد خود را وابسته به مراکز درمانی بداند.

وی گفت: رقابت در بخش درمان کیفیت کار را بالا نمی‌برد بلکه باعث می‌شود کیفیت کار پایین بیاید، باید مراکز مکمل هم باشند و کمبودهای یکدیگر را جبران کنند و تعامل و همکاری مضاعف داشته باشند.

وی با اشاره به شیر خورشید سابق اظهار داشت :شیرخورشید نهاد مردمی و غیردولتی بود که الان به هلال احمر تبدیل شده است و هزینه پزشک از مردم تقبل می‌شده است

خاتمی در حوزه سلامت بیان داشت :حوزه سلامت کار مقدس و مهمی دارد و با توجه به شیوع بیماری‌های جدید، دیابت، چاقی باید روش‌های نوین و جدید برای پیشگیری از این بیماری‌ها داشته باشیم زیرا هزینه‌های سنگینی برای بیماران به وجود می‌آورد.

تصویربردار :مصظفی صدیق خبرنگار: اکرم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات