امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۰۲/۰۷/۲۵
کد خبر : 123924
چاپ خبر :

نشست خبری اتحادیه نانوایان و قنادان شهرستان گلپایگان با اصحاب رسانه در اتاق اصناف/ مردم شهرستان گلپایگان ولی نعمتان ما هستند و دربحث بازرسی و نظارت، هیچ کوتاهی نخواهیم کرد و خط قرمز ما سلامت نان و سلامت مردم می‌باشد.

شهرستان گلپایگان در حال حاضر 130 واحد نانوایی، 50 واحد قنادی، 25 واحد آبمیوه فروشی و بستنی، 25واحد کافه و قهوه سرا و 15واحد تولید نباتات، فعالیت دارند.

 

 

دانلود مستقیم فیلمhttp://

#به_گزارش_خبرگزاری_بیان_گلپایگان : در روز یکشنبه1402/07/23، نشست خبری اتحادیه نانوایان و قنادان شهرستان گلپایگان با اصحاب رسانه در اتاق اصناف این شهرستان برگزار گردید.

مجید فصاحت رئیس اتحادیه نانوایان و قنادان ضمن تشکر و قدردانی از حضور گرم و پرتلاش خبرنگاران در تمام عرصه‌ها، گزارشی از عملکرد این اتحادیه ارائه و همچنین به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

فصاحت گفت : شهرستان گلپایگان در حال حاضر 130 واحد نانوایی، 50 واحد قنادی، 25 واحد آبمیوه فروشی و بستنی، 25واحد کافه و قهوه سرا و 15واحد تولید نباتات، فعالیت دارند.

وی از برگزاری جشنواره پخت نان و با کیفیت سبوس‌دار در گلپایگان خبر داد و بیان داشت: ماهانه 625تن آرد بین 130 نانوایی شهرستان توزیع می‌گردد، که در سراسر شهرهای استان اصفهان به ازای هر نفر 6 الی 10 کیلوگرم ،سرانه توزیع آرد انجام می‌شود.

وی در اشاره به مشکل کمبود آرد اذعان داشت :برای حل رفع کاهش سرآمد مصرف و کمبود آرد و خارج نشدن از چرخه دولت تلاش‌های فراوانی با کمک برخی از مسئولین و همکاران دیگر انجام شده است و طی سه سال گذشته نرخ نان افزایش نداشته که این بزرگترین دغدغه ای نانوایان برای پرداخت هزینه کارگرخود میباشند که می طلبد مسئولین در این خصوص چاره ای بیندیشند که هم نانوار و مردم دچار مشکل و…. نشوند.

فصاحت در ادامه گفت : مردم شهرستان گلپایگان ولی نعمتان ما هستند و دربحث بازرسی و نظارت، هیچ کوتاهی نخواهیم کرد و خط قرمز ما سلامت نان و سلامت مردم می‌باشد.

وی در خصوص پخت نان موکب در کربلا بیان داشت : آرد مصرفی برای مراسم اربعین از سهمیه آرد شهرستان نبوده و از طریق استان، برای تمام موکب‌ها در کربلا در نظر گرفته شده بود، که روزانه 1500 قرص نان پخت و میان زائران توزیع می‌گردید.

رئیس اتحادیه نانوایان و قنادان شهرستان اظهار داشت : با توجه به اقدامات و آموزش‌هایی که از طرف اتحادیه به کلیه نانوایان شهرستان در جهت پخت نان با کیفیت و مرغوب انجام گرفته، علل دیگری از جمله گندم مرغوب ، تخمیر نان و…. وجود داشته که با جدیت تمام پیگیر هستیم بتوانیم نان با کیفیت خوب و مرغوب به مردم شهرستان ارائه نماییم.
تصویربردار :مصطفی صدیق
✍️خبرنگار :اکرم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات