امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۰۲/۰۷/۲۵
کد خبر : 123932
چاپ خبر :

از ابتدای سال تا کنون 640 فقره بازرسی و نظارت از واحدهای نانوایی، قنادی، بستنی و آبمیوه،و قهوه سراها صورت گرفته شده است .

دانلود مستقیم فیلمhttp://

#به-گزارش-خبرگزاری-بیان-گلپایگان : مجتبی گل محمدی بازرس اتحادیه نانوایان و قنادان در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای سال 1402 تا کنون 640 فقره بازرسی در صنوف بستنی، آبمیوه فروشی‌ و… انجام شده است

وی با اشاره به تعطیل شدن 3 فقره که به دلیل عدم رعایت بهداشت پلمپ شده و تعطیلی برخی از نانوایی‌ها بیشتر احساس می‌شود، بیان داشت : تعطیلی برخی نانوایی ها که مربوط به 5 نانوایی می‌باشد، به دلیل عدم رعایت ساعت کاری و…. بوده که سهمیه آرد نانوایی آنها کم و مسدود شده است.

وی در ادامه گفت : 5 مورد مسدودی نانوایی در گلپایگان داشتیم و 8 مورد تعطیلی واحدهای نانوایی، 9 مورد تغییررسته، 7 واحد تمدید، 11 مورد صدور و 4 مورد ابطال در کل اتحادیه وجود داشته ، که در این مدت 7 مورد شکایت کتبی به اتحادیه داشتیم که هر 7 مورد آن رسیدگی با صورت جلسه و مستند که بعضی موارد، قضایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند و برخی صلح و سازش انجام شده است.

گل محمدی گفت : 99 درصد واحدهای صنفی زیر مجموعه اتحادیه و دارای مجوز می‌باشند. و 30 مورد نیز برای اعضا اخطار صادر شده ، که یا کامل رفع نقص شده‌اند یا پلمپ و مسدود شده‌اند.
تصویربردار :مصطفی صدیق
✍️خبرنگار :اکرم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات