امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۰۲/۰۷/۲۴
کد خبر : 123916
چاپ خبر :

برگزاری جلسه شورای سرمایه گذاری باحضورمدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان در فرمانداری شهرستان گلپایگان

در یک ماه آتی ۱۰ پلاک در شهرک های صنعتی گلپایگان فاز اول و دوم طبق زمان بندی قانونی به متقاضیان واگذار ولی واحد صنعتی در آن احداث , راه اندازی نشده و رها شده است ، خلع ید و در مزایده برای واگذاری به متقاضیان جدید و تحویل به آنها قرار خواهد گرفت.

 

دانلود مستقیم فیلمhttp://

#به-گزارش-خبرگزاری-بیان-گلپایگان : امروز زاری جلسه شورای سرمایه‌گذاری شهرستان گلپایگان با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان در محل فرمانداری شهرستان گلپایگان برگزار گردید.

در این جلسه، پیگیری مصوبات جلسات سال گذشته که ۵۱ مصوبه بوده مورد بررسی قرار گرفت که از این ۵۱ مصوبه تعدادی اجرایی و تعدادی نیز اجرایی نشده است؛اهم این مصوبات پیگیری تامین آب شرب به شرکت‌های صنعتی، تعیین تکلیف پرداخت بدهی قبوض آب در شرکت‌ها، توجه به حوزه خدمات صنعتگران و… بود.

سلامی زاده رئیس اداره صمت شهرستان گفت :در فاز ۱ و ۲ جواز ها از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۳ صادر شده که ۷۴ فقره جواز تاسیس به هر دلیل ابطال گردیده که ۵۸۸ هزار متر زمین به این ۷۴ فقره تخصیص داده شده و ۳۹ فقره آن زمین خالی می‌باشد و هیچگونه فعالیتی برای ساخت و… نداشته اند.

فرماندار شهرستان گلپایگان باتأکید برمصوبات، خواستار پیگیری، و اجرایی شدن آنها شد.

رسول سواری مدیر عامل شرکت شهرک های استان اصفهان با اشاره به پیگیریهای فرماندار شهرستان در بحث خلعیت و واگذاری زمین به متقاضیان و اجرای مصوبات گفت : در یک ماه آتی ۱۰ پلاک در شهرک های صنعتی گلپایگان فاز اول و دوم طبق زمان بندی قانونی به متقاضیان واگذار ولی واحد صنعتی در آن احداث , راه اندازی نشده و رها شده است ، خلع ید و در مزایده برای واگذاری به متقاضیان جدید و تحویل به آنها قرار خواهد گرفت.خبرنگار :اکرم محمدی

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات