امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۰۲/۰۵/۲۷
کد خبر : 123613
چاپ خبر :

✅‌جلسه نشست خبری شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر گلپایگان با اصحاب رسانه

 

 

دانلود فیلمhttp://

#به_گزارش_خبرگزاری_بیان_گلپایگان : در روز سه‌شنبه 23 مردادماه 1402 نشست خبری شهردار و شورای اسلامی شهر گلپایگان با اصحاب رسانه شهرستان، برگزار شد.

شهردار گلپایگان، ضمن تبریک روز خبرنگار و محکوم کردن حمله تروریستی امامزاده شاهچراغ، به ارائه برخی گزارشات، عملکرد شهرداری در سال 1401 و اقدامات 5 ماهه اخیر، برنامه های تا پایان سال و سوالات خبرنگاران، پرداخت.

در این نشست، شهردار و شورای اسلامی شهر گلپایگان، با اشاره به طرح جامع شهری، بیان داشتند : محله های کوی مدرس و جاده قدیم اصفهان به محدوده شهری اضافه شدند.

در این نشست، شهردار گلپایگان، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

استخر نیمه کاره و رها شده در محله کوی مدرس به چه ارگانی مربوط می‌شود؟
ترمینال پشت پارک جنگلی گلپایگان به چه مرحله ای رسیده آیا این ترمینال ساخته خواهد شد؟
چرا در پارک جنگلی شهربازی وجود ندارد؟

شهردار گلپایگان در ادامه نشست خبری گفت :در سال جاری 80 هزار آسفالت در بخش روکش و لکه‌گیری استفاده شده که نسبت به سال گذشته، 70درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به بودجه سال جاری اظهار داشت : بودجه شهرداری گلپایگان در سال جاری 1000 میلیارد تومان پیش بینی شده که 70 درصد بودجه از طریق سرمایه گذاری محقق خواهد شد که با احتساب سرمایه گذاری بخش خصوصی 60% این بودجه به فعالیت های عمرانی این سازمان اختصاص یافته است.

شکرزاده گفت :جهت حفظ فضای سبز شهری بیش از 50 کیلومتر لوله گذاری و بیش از 300000 لیتر سم جهت مبارزه با آفات درختان سطح شهر سمپاشی شده است.

شهردار شهر گلپایگان با اشاره به رانندگی تصادفات که فرهنگ سازی نشده و استاندارد بودن سرعت گیرها از سال 98تا کنون گفت : دراین مبحث کم کار شده وسرعت گیرهایی که در سطح شهر ایجاد شده با تصمیم شورای ترافیک شهرستان بوده و در این موضوع شهرداری به تنهایی تصمیم گیرنده نیست و اکثریت سرعت گیرها در سطح شهر استاندارد می باشد.

وی بیان داشت : بودجه 9 میلیاردی برای بلوک فرش خیابان امام خمینی (ره) اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به نداشتن فرهنگسرا در گلپایگان اظهار داشت :پیگیر احداث فرهنگسرای جدید در شهرستان گلپایگان هستیم.

وی در خصوص پروژه مهستان اظهار داشت :با توجه به نیازهای شهرستان ‌؛ نداشتن سالن آمفی تئاتر، استخر، در حال پیگیری ساخت سالن آمفی تئاتر با ظرفیت 900نفر و استخر با سرمایه گذار گلپایگانی هستیم که اولویت این پروژه استخر خواهد بود.

وی با اشاره به کمبود و نواقص تجهیزات آتش نشانی شهرستان اذعان داشت :حدود 3 و نیم میلیارد تومان برای آتش نشانی گلپایگان تجهیزات خریداری شده است.

شکرزاده گفت:یکی از دستاوردهای خوب شهرداری تشکیل سازمان سیمامنظر وفضای سبزشهرداری است که انقلابی بزرگ درتوسعه فضای سبزخواهدبود.

وی در تشریح ساخت المان های میادین شهرستان گفت :طرحهای المان‌های میدان ولیعصر و میدان امام رضا(ع) تا پایان سال ساماندهی می شود.

وی بیان داشت :با توجه به قدمت تاریخی پل قاضی زاهدی و تردد سنگین و مسائل ترافیکی بحث کنار گذر آرامستان یکی از پروژه های زیرساختی است که در حال اقدام می باشد.

شکرزاده در بحث فاضلاب مسکن مهر که در حیطه وظایف شهرداری نیست، بیان داشت: شهرداری با کمال افتخار برای آسایش و رفع حل مشکلات مردم همکاری لازم را باسازمان آب و فاضلاب خواهد کرد.

شکرزاده در بحث ترافیک، تعریض معابروتسهیل در تردد مردم گفت : سیاست شهرداری در شهر سیاستی انسان محور است نه ماشین محور

وی گفت : حال حاضر 175 هکتار فضای سبز شهری داریم و
یکی از برنامه های شهرداری طرح و احداث هر محله یک پارک است.
خبرنگار: اکرم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات