امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۰۲/۰۳/۲۳
کد خبر : 123428
چاپ خبر :

برگزاری جلسه هم اندیشی توسط حجت الاسلام محمدتقی کرامتی امام جمعه و حجت الاسلام شکی رئیس حوزه علمیه امام خمینی گلپایگان با اصحاب رسانه شهرستان

تعامل و همکاری بین حوزه های علمیه شهرستان با اصحاب رسانه شهرستان، ترغیب، تشویق نوجوانان و جوانان به حوزه های علمیه و گزارش فعالیتهای این دو حوزه در حیطه های اجتماعی، سیاسی و... به مردم نتیجه این جلسه بود.

  به_گزارش_خبرگزاری_بیان :حجت الاسلام کرامتی ضمن تاکید بر تعامل و همکاریاصحاب رسانه باحوزه علمیه بیان داشت :رسانه نقش کاملاً برجسته درجوامع دارد.

ضرورت پیگیری مسائل در دنیای امروز از طریق رسانه یک ضرورت اجتناب ناپذیر می باشد.
امام جمعه گلپایگان  تصریح کرد:با توجه به ظرفیت بالا و تاثیرات عمیق حوزه علمیه در جامعه”دشمنان نظام جمهوری اسلامی از هرحربه ای برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده کرده تا نقش حوزه در بین نوجوانان، جوانان کم رنگ نشان داده شود که تنها راه خروج از حصار تبلیغاتی دشمن جهاد تبیین و مهمترین مسئله جهاد تبیین،روایت رسانه است.

در خاتمه حجت الاسلام شکی رئیس حوزه علمیه امام خمینی (ره) بیان داشت : ظرفیت های بسیار زیادی در این حوزه وجود دارد که اگر شناخته شود افراد علاقه‌مند و مستعد می توانند رشدپیدا کرده و تاثیرگذار باشند که پذیرش حوزه علمیه امام خمینی (ره) درمقطع متوسطه اول(پایه هشتم)  باظرفیت 80 نفر که هم اکنون ۵۵ طلبه مشغول به تحصیل و برای طلاب غیربومی خوابگاه و تسهیلات لازم  فراهم می باشد.

✍️خبرنگار:اکرم محمدیجلسه هم اندیشی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات