امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تاریخ خبر : ۰۰/۰۴/۱۴
کد خبر : 122454
چاپ خبر :

سردار سلیمانی: مشکلات بر اساس غفلت و عملکرد کسانی که به دنبال جهانی‌سازی بودند رخ داد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما مشکلاتی هم داریم، این مشکلات با اتکا به شرایط و ظرفیت‌های عظیم ملت ایران و کشورمان در کوتاه مدت قابل حل است. مشکلاتی که بر اساس غفلت و عملکرد کسانی که به دنبال جهانی‌سازی بودند رخ داد.

به گزارش خبرگزاری بیان  سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید بسیج اساتید کشور که در دانشگاه تهران برگزار شد؛ گفت: آن چیزی که باید در کانون توجه ما قرار گیرد این است که بدون تردید با استناد به دلایل متقن و روشن ملت ایران در حال حاضر در یک نقطه و شرایط شکوهمندی قرار دارد و علی‌رغم جنگ روانی و تبلیغات گسترده از طرق مختلف و با ابزارهای پیشرفته و به صورت سیل آسا و عظیم برای اینکه القا کنند ملت ایران شرایط نامناسبی را دارد ما امروز در شرایط بسیار خوبی قرار داریم.

سردار سلیمانی تاکید کرد: چون شرایط ایران یک شرایط تحسین برانگیزی است، دشمن احساس خطر می کند و دنبال این است که یک شرایط نامناسب را از ایران به تصویر بکشد.

وی افزود: استقلال و مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی ایران برای دشمن یک چالش گفتمانی ایجاد کرده و دشمن به دنبال متوقف کردن این الگوی قدرتمند است.

سردار سلیمانی اضافه کرد: البته ما مشکلاتی هم داریم، این مشکلات با اتکا به شرایط و ظرفیت‌های عظیم ملت ایران و کشورمان در کوتاه مدت قابل حل است. مشکلاتی که بر اساس غفلت و عملکرد کسانی که به دنبال جهانی‌سازی بودند رخ داد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: اینکه ما در یک شرایط استثنایی قرار داریم یک فرصت برای ما است تا با استفاده از یک رویکرد تحولی آنچه انقلاب دنبال آن است را محقق کنید. هم اکنون شرایط لازم برای تحول و آغاز یک شرایط جدید و مثبت فراهم است.

وی با اشاره به سندی که بسیج برای تحقق دولت اسلامی تدوین و به محضر فرماندهی کل قوا پیشنهاد داد؛ گفت: بسیج در گام دوم انقلاب دربرگیرنده همه مردم عزیز است و این سند به دنبال این است که برای گام دوم انقلاب بسیج را بازآفرینی کند. فرصتی که  در این سند پیش بینی شده یک فرصت ده ساله است و اولین برنامه این سند در سال ۱۴۰۰ با عنوان رویکرد تحولی و برای نقش آفرینی همه مردم در همه حوزه ها اجرا خواهد شد و بسیج اساتید در این شرایط جدید می تواند به عنوان اهرم پیشرفت سند باشد.

ادامه دارد…

منبع فارس

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات