امروز : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۸/۰۲/۲۴
کد خبر : 120894
چاپ خبر :
فرمانده سپاه گلپايگان در همايش تكريم و معارفه فرمانده حوزه شهيد تندگويان

کارگر امروز،فرمانده جهاد اقتصادی است.

سرهنگ اكبري فرمانده سپاه گلپايگان در جمع فرماندهان بسيج كارگري كارمندي ،نهادينه كردن فرهنگ كار و تلاش را مقدمه جهاد اقتصادي خواند.

به گزارش خبرگزاری بیان خبرگزاری بسیج از گلپایگان،همایش تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج شهید تندگویان در سالن اجتماعات شرکت لبنیات پگاه گلپایگان برگزار شد. این همایش با حضور مدیرعامل شرکت پگاه گلپایگان و تنی چند از کارکنان و هیأت مدیره شرکت پگاه،فرمانده سپاه گلپایگان و فرماندهان پایگاههای بسیج اداری کارگری و کارمندی شهیدتندگویان برگزار شد.

سرهنگ اکبری ،در ابتدای جلسه، ضمن عرض خداقوت به کارگران پر تلاش کشور و واحدهای تولیدی گلپایگان،کارگر امروز را فرمانده جهاد اقتصادی نامید و گفت:در شرایطی که دشمن در تمامی عرصه های مختلف اقتصادی،سیاسی ،فرهنگی و اجتماعی قصد ضربه زدن به نظام را دارد،نبرد در هریک از عرصه های یاد شده نوعی جهاد است و کارگر امروز، فرمانده جهاد اقتصادی است.

وی در ادامه ضمن اشاره به عهدنامه مدیریتی حضرت علی (علیه السلام) خطاب به مالک اشتر  و طبقه بندی صنوف مختلف جامعه،صنف  صنعتگران را قوام همه صنوف دانستند چراکه با کار و تلاش خود، مایحتاج تمام اصناف جامعه را تأمین می کنند.

فرمانده سپاه گلپایگان در ادامه  نهادینه کردن فرهنگ کار را اولین مرحله جهاد اقتصادی معرفی کرد و گفت: ایمان به خدا،وحدت،روحیه کار و تلاش سه ویژگی کارگر بسیجی است  که مقام معظم رهبری آن را گوشزد فرمودند.

وی در پایان سخنان خود،متذکر شد که بایستی در جامعه اسلامی تفکری حاکم با شد که کار را مقدمه ظهورحضرت ولیعصر(عج الله فرجه) بداند که اگر چنین شد مقدمات جامعه سازی اسلامی و ظهور تمدن اسلامی  فراهم می شود.

در پایان این مراسم برادر مهدی افروخته به عنوان فرمانده حوزه مقاومت  بسیج شهید تندگویان معرفی و از زحمات برادر قاسمعلی علیشاهی تقدیر به عمل آمد.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات