امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۸/۰۲/۰۴
کد خبر : 120683
چاپ خبر :

اعلام همکاری شرکت سایپا با پتروشیمی قائد بصیر گلپایگان در زمینه تامین مواد اولیه تولید قطعات پلیمری خودرویی

مدیر عامل شرکت سایپا ضمن ابراز خردسندی از توانمندی شرکت پتروشیمی قائد بصیر گلپایگان در تولید مواد اولیه قطعات پلیمری خودرویی اظهار داشت: شرکت سایپا آمادگی همکاری برای خرید محصولات پتروشیمی قائد بصیر را دارد تا طی قراردادی نیازمندیهای قطعه سازان همکار با این شرکت را از شرکت پتروشیمی قائد بصیر گلپایگان تامین نماید.

به گزارش خبرگزاری بیان مهندس رضا فرزادی مدیر عامل شرکت تولیدات پتروشیمی قائد بصیر گلپایگان در جلسه ای که صبح امروز با حضور مهندس سید جواد سلیمانی مدیر عامل شرکت سایپا ، مدیر عامل شرکت بهران موتور، علی بختیار نماینده مردم گلپایگان و خوانسار، حسین یار محمدیان فرماندار گلپایگان و …. در پتروشیمی قائد بصیر گلپایگان برگزار گردید ضمن اشاره به شعار سال ۹۸ مقام معظم رهبری (رونق تولید) اظهار داشت: شرکت تولیدات پتروشیمی قائد بصیر گلپایگان از شرکتهایی هست که در عمل به خطی مشی مقام معظم رهبری در زمینه تولید و اشتغال به رشد ۱۴ درصدی دست پیدا نماید.

وی با بیان اینکه محصولات این شرکت جزو مواد اولیه در زمینه تولید لوازم خانگی ، خودرویی ، ایمنی و …. می باشد گفت: شرکتهای پتروشیمی به لحاظ وابستگی که به مواد اولیه خارجی دارند، جهت تامین مواد اولیه مورد نیاز به لحاظ تحریمها با مشکل مواجهند اما با همت و تلاش تا کنون توانسته ایم مواد اولیه مورد نیاز را تامین نماییم و توانسته ایم سهم خود درعرضه محصولات در بازار را نیز افزایش داده وارد بازار بورس گردیم .

مهندس فرزادی در ادامه به توانمندی این شرکت در تامین مواد اولیه مورد نیاز شرکتهای قطعه سازی در حوزه خودرو اشاره نمود.

در ادامه این جلسه مهندس سید جواد سلیمانی مدیر عامل شرکت سایپا ضمن ابراز خردسندی از توانمندی شرکت پتروشیمی قائد بصیر گلپایگان در تولید مواد اولیه قطعات پلیمری خودرویی اظهار داشت: شرکت سایپا آمادگی همکاری برای خرید محصولات پتروشیمی قائد بصیر را دارد تا طی قراردادی نیازمندیهای قطعه سازان همکار با این شرکت را از شرکت پتروشیمی قائد بصیر گلپایگان تامین نماید.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات