امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۳/۱۲
کد خبر : 115706
چاپ خبر :

در روستاهای شهرستان مشکل تقسیم عادلانه آب وجود دارد/ روستاها در زمینه گردشگری دارای ظرفیت های زیادی هستند.

جمشیدی با بیان اینکه در سطح رباطات آب خوبی وجود دارد اما منطقه کناررودخانه خشک و لم یزرع می باشد اظهار داشت : مشکل توزیع ناعادلانه آب وجود دارد و نیاز است که مسئولین به این امر توجه کنند .

به گزارش خبرگزاری بیان؛ حمیدرضا جمشیدی عضو شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان گلپایگان در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه رسانه ها بهترین کمک کار شوراها هستند گفت: با توجه به وضعیت موجود و کم آبی ها نوع زندگی کشاورزان در حال تغییر است.

جمشیدی با بیان اینکه در سطح رباطات آب خوبی وجود دارد اما منطقه کناررودخانه خشک و لم یزرع می باشد اظهار داشت : مشکل توزیع ناعادلانه آب وجود دارد و نیاز است که مسئولین به این امر توجه کنند .

 

عضو شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان گلپایگان با عنوان اینکه باید در شهرستان باب درآمد دیگری باز شود ابراز داشت : در شهرستان گلپایگان مکان هایی وجود دارد که از آنها بی خبر هستیم .

وی افزود: روستاها در زمینه گردشگری ظرفیت زیادی دارند که اگر روی آن کار شود در زمینه جذب سرمایه گذار باب درآمد زایی خواهد داشت.

 

جمشیدی با اشاره به وجود جاذبه های گردشگری در روستاهای وانشان  و غرقاب اذعان داشت : اگر مسئولین دید را بازتر کنند و فقط دنبال کشاورزی بودن شهرستان نباشند این امر موثر خواهد بود.

 

وی خاطر نشان کرد : با توجه به وضعیت پیش آمده و خشکسالی و آلودگی هایی که وجود دارد و عواملی که شهرستان از کشاورزی بودن خارج می کنند باید مسئولین توجه بیشتری به این امر داشته باشند.

جمشیدی عنوان کرد : با توجه به از بین رفتن کوچری و نداشتن مکان های تفریحی بهترین راهکاری که برای کشاورزان می توان در نظر گرفت بحث گردشگری می باشد.

عضو شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان گلپایگان با اشاره به مشکلاتی همچون حق آبه و نقاط حادثه خیز در شهرستان و روستاهای آن تصریح کرد : در جاده خمین تا خروجی شهرستان به سمت فیلاخص و ورزنه ؛ مخصوصا درب امامزاده تا گوگد دارای چهارراه های خطرناکی بوده و نقاط حادثه خیز بسیاری وجود دارد .

 

وی بیان کرد : امیدواریم مسئولین اداره راه فکری اساسی در مورد نقاط حادثه خیز داشته باشند و شاهد این باشیم که مشکلات روزبه روز کمتر می شود.

 

جمشیدی در پایان گفت : امیدواریم مسئولین ادارات با دید باز در روستاها حضور یابند.

خبرنگار مریم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات