امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۷/۰۳/۰۸
کد خبر : 115590
چاپ خبر :

تعریض خیابان خوانسار به عنوان یک طرح الزام آور باید صورت می گرفت/عدم قطع درختان خیابان خوانسار خسارات سرسام آوری همراه داشت.

حبیبی اذعان داشت : با توجه به اینکه این امر به شبکه های آب و برق  و گاز صدمه وارد می کرد و امکان حفاری وجود نداشت و به شبکه ها و تاسیسات آسیب وارد می کرد آن تعداد درختانی که مشکل زا بودند برداشته شد .

به گزارش خبرگزاری بیان، مسعود حبیبی  مسئول امور فرهنگی اجتماعی شهرداری گلپایگان در خصوص قطعی درختان خیابان خوانسار در مصاحبه با خبرنگار بیان اظهار داشت : موضوع تعریض خیابان خوانسار به عنوان یک طرح در دستور کار بوده و باید انجام می شده است .

 

حبیبی با بیان اینکه این امر یک طرح الزام آور بوده و باید بخاطر رفاه مردم و مسائل ترافیکی صورت می گرفت ابراز داشت : در این خصوص هماهنگی های لازم با اداره آب و. برق و گاز صورت گرفته است .

 

وی ادامه داد : با توجه به اینکه این امر به شبکه های آب و برق  و گاز صدمه وارد می کرد و امکان حفاری وجود نداشت و به شبکه ها و تاسیسات آسیب وارد می کرد آن تعداد درختانی که مشکل زا بودند برداشته شد .

وی یادآور شد : در عوض حدود ده هزار اصل درخت در سطح شهرستان کاشت شده است .

 

حبیبی در پایان خاطر نشان کرد : طرح توسعه فضای سبز شهر و کاشت درختان ، افزایش سرانه فضای سبز و توسعه پارک ها و فضای بسز در دستور کار جدی شهرداری می باشد .

 

شایان ذکر است با توجه به بررسی های به عمل آمده دقت لازم از طرف شهرداری گلپایگان به این موضوع بوده اما چون در طرح توسعه بوده و به شبکه های آب و برق و گاز صدمه وارد می شده و به تاسیسات اساسی شهرستان خسارات سرسام آوری وارد می شده و هیچ امکان دیگری وجود نداشته است این اقدام صورت گرفته است.

خبرنگار بیان مریم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات