امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۰۶/۰۴
کد خبر : 104350
چاپ خبر :

موانع تغییر در فرمانداری

شنیدها حکایت از این دارد با اتمام دوره خدمت فرماندار فعلی شهرستان که مدتها است به پایان رسیده برخی از افراد تند رو و انحصار طلب در شهرستان مانع انتخاب درست در شهر شده و به دنبال گزینه ای رادیکال هستند تا مطامع گروهی و باندی خود را پی گیری نمایند

به گزارش خبرگزاری بیان، شنیدها حکایت از این دارد با اتمام دوره خدمت فرماندار فعلی شهرستان که مدتها است به پایان رسیده برخی از افراد تند رو و انحصار طلب در شهرستان مانع انتخاب درست در شهر شده و به دنبال گزینه ای رادیکال هستند تا مطامع گروهی و باندی خود را پی گیری نمایند .با پیگیریهای صورت گرفته این عده تاکنون جلوی یکی دو گزینه مطرح و البته معتدل را گرفته و با جوسازی و زور گویی در حال تحمیل اراده خود هستند. شهرستان گلپایگان امروزه بیشترین نیاز را به کار و تلاش وخدمت دارد تا برجسته سازی مسائل سیاسی و باندی .روز گذشته رهبر معظم انقلاب حدود 12توصیه به دولتمردان و شخص رئیس جمهورداشتند که تمرکز اصلی آن بر کار وتلاش بود ومسلما” نباید شهرستان از این قائده مستثنی شود .
?قدر مسلم شخص فرماندار باید بتواند ضمن حفظ وحدت در شهرستان به دلیل مسول ایجاد امنیت با هماهنگ کردن مسؤلان و استفاده از تمام ظرفیتهای موجود در شهر وخارج شهر بکوشد گلپایگان را به جایگاه اصلی خود برگرداند .تا اینکه فقط به فکر تأمین منافع این عده خاص باشد . عده ای که اشتهای دیده شدن و روحیه قدرت طلبی دارند.
?شهرگلپایگان محدود به چهار پنچ آدم فضول و زیاده خواه نیست که واقعا باعث و مانع اصلی حرکت شهرستان هستند .باید مردم چهره این افراد را بخاطر بسپارند و دیگر خواص و دلسوزان نیز به میدان آمده و با مشاوره درست به تصمیم گیران امر جلوی این خسارتهای جبران ناپذیر را بگیرند .البته بسیاری از خواص به دلیل ترس از تهمت ها و تخریبهای این چند نفر گاها از به میدان آمدن هراس دارند لیکن باید گفت شیاطین جنی وانسی خاصیتشان اینکه وقتی مقابل حق قرار می گیرند با این طرفندها مؤمنین را از میدان به در کنند ولی امیدواریم همانطور که شعار دولت اعتدال است از مدیران رادیکال بادید تند جریانی استفاده نشود .
?نماینده شهرستان ،امام جمعه ،فرماندار سه ظلعی هستند که با مأموریتی که برعهده دارند هرکدام به نوعی می توانند با اجماع نظر برای آبادانی شهر تلاش نمایند و دیگر مسؤلان را به حرکت وادار کنند و پشتیبانه خوبی برای دولت باشند ،اگر دراین بین فقط دیدگاههای سیاسی و شخصی افراد لحاظ شود ضمن آسیب دیدن شهرستان مردم نیز ضرر خواهند کرد ولی در عوض عده ای ویژه خوار از این فضاها سود خواهند برد کما اینکه تاکنون برده اند ونان خود را در اختلاف اندازی می بینند .
همانطور که وظیفه خود می دانیم اگراین عده دست از اعمال خود برندارند تا آنجا که از عهده این رسانه و دیگر رسانه های آزاده و دلسوز شهر برآید در روشنگری و در جریان گذاشتن مردم کوتاهی نخواهیم کرد . شاید دیدگاههای سیاسی و اصولا تفاوت در سلیقه ها خوب و مطلوب باشد ولی زمانی که پای دسیسه و خدعه در میان باشد سکوت جایز نیست . بهر حال مردم رنج کشیده و مظلوم این دیار بیش از هر زمان دیگر احتیاج به آرامش و رفع نیازهای بحق خود دارند تا بازیهای سیاسی .
گروه سیاسی بیان .

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات