امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۰۶/۰۲
کد خبر : 104227
چاپ خبر :
گروه اجتماعی بیان

چهره های تکراری و بوقچی های خسته

پروژه نخ نمای امنیتی کردن فضا به روش دهه 60و70 چپ ها و لیبرالهای فعلی دیگر کارآیی ندارد

به گزارش خبرگزاری بیان، سالهاست برایم سوالی در ذهن تداعی می شود چرا چند چهره در شهرستان آنقدر تکراری اند ، در همایش خیرین که ما خیری از اینها ندیدیم تا جلسات مختلف. ظاهرا شهر محدود به این افراد شده و البته هرکس بخواهد منصبی بدست آورد باید ابتدا سبیل این چند نفر که در یک ماشین جا می شوند را چرب کند .
واقعا حفظ شخصیت افراد دست خود فرد است شاید به زور پول ورانتی که سالها در جامه تزویر و ریا بدست آورده اند و نان انقلاب را خوردند چند صباحی دنیا را به کام خود ببینند و مانع پیشرفت مردم شوند ولی وقتی رسانه به کارکرد واقعی خود می پردازد تهدید می شود که لهت می کنیم و ما مردمیم چه کسی گفته شما مردمید مگر مدعی العموم هستید البته شاید درپناه نجابت مردم یابو برشان داشته که می توانند جای مدعی العموم هم حکم صادر کنند و آنگاه ملیجک خود را تحریک کنند که دست بکار شو و دوباره حق لقمه نانی را که جلوات انداختیم ادا کن و حق را بزن .
اتفاقا مردم در دیدگاه این جماعت همان ارباب و رعیت است دیدیم که چگونه بزرگانشان در مترو مردم را سرپا نگه داشتند تا نمایش مردم داری بدهند .
مردم کسانی هستند در دیدگاه این افراد که سرخم کرده و اجازه استثمار خود بدهند. وقتی منافعشان تأمین شد و رأی خود را گرفتند کاری به کار مردم ندارند که البته در این باره خواهیم نوشت ولی اینکه چرا این چند نفر آدم در همه چیز در شهر دخالت کرده و با ژست خیر خواهانه منافع خود را پی گیری می کنند ووقتی دست بر روشنگری و آگاهی بخشی میزنی ضد مردم می شوی حکایت حکایت جالبی است، وقتی صدای “” آی دزد آی دزد “”سر می دهند تا مردم را به دنبال خود کنند ولی دیگر چنین نخواهد بود.بهتر است بوقچیتان را بیش از این خسته نکنید.
شنیدم در پی روشنگری رسانه ای و انعکاس دیدگاههای مردم برای تصمیم گیری یک نهاد مردمی عده ای نتوانستند آشفتگی وعصبانیت خود رااز برهم خوردن شبیخونی که قصد داشتند به منافع مردم برانند پنهان کنند وآزادی که قانون اساسی بر آن صحه گذاشته را به نام دولت زده و عدالت خواهان رامورد تهدید قرار دادند که عده ای در حال برهم زدن شهر هستند وبه تخریب مسئولان روی آورده اند!!! باید به این دوستان گفت پروژه نخ نمای امنیتی کردن فضا را به روش دهه 60و70 چپ ها و لیبرالهای فعلی دیگر کارآیی ندارد .مخلوط کردن نقد وتخریب و بعد پنهان کردن عصبانیت ونهایتا تهدید به نمایندگی ازدولت و واکنش عصبی، نشان از عدم بلوغ سیاسی و همان به اصطلاح دمکراسی است که پز آن را می دهند . البته هم مردم وهم مسؤلان توان دفاع از حقوق خود را دارند قلم به دستان اجاره ای بهتر است به فکر ناتوانی خود باشند.
?فرزندان انقلابی باکی از تهدید ندارند
پس:

مردمی ورز و هرگر آزار آزاده مجوی

مردم آن را دان کزو آزاده را آزار نیست.
☘️☘️حکمت ۱۷۳☘️☘️

آن کس که از افکار و آراء گوناگون

استقبال کند، صحیح را از خطا خوب

شناسد.

محمد ولایتی/ گروه اجتماعی بیان

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات