امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۵/۱۲/۰۷
کد خبر : 93833
چاپ خبر :
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

خط لیبرالی غرب که زاده استکبار جهانی است، امروز برجام را جلوی ما پهن نموده است

نقوی حسینی با بیان اینکه شهید بزرگ شیخ فضل الله نوری سر خود را به باد داد اما تسلیم فتنه مشروطه منهای مشروعه نشد افزود: خط لیبرالی غرب که زاده استکبار جهانی بود از آن زمان تا کنون ادامه دارد و امروز برجام را جلوی ما پهن کرده است .

photo_2017-02-25_09-08-39

به گزارش خبرگزاری بیان، سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در یادواره شهدای روستای زرنجان گلپایگان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی با بیان اینکه همگان در برابر خون شهدا مسئول می باشیم اظهار داشت: تنفس در فضای نظام و انقلاب و زیر سقف بسیج یک نعمت است و همانند نفس کشیدن در بهشت می باشد.

وی در ادامه ضمن اشاره به شرایط سخت حال حاضر مملکت بیان داشت : شاید خداوند، من و شما و برخی از این رزمندگان را نگهداشته است تا در جبهه های صد برابر سخت تر از جنگ ایران و عراق بجنگیم ، جبهه هایی که مرد میخواهد .

وی با عنوان اینکه در جنگ سخت دشمنان قابل تشخیص می باشند ادامه داد: در حال حاضر در جبهه هایی می جنگیم که طرف مقابل قابل تشخیص نیست ،در هر دو طرف نماز خوانده می شود ، هر دو طرف دم از شهید و رهبری می زنند، شخص فرزند شهید است اما صدای او صدای صهیونیست است و جالب اینکه این فرد در مجلس شورای اسلامی پست کلیدی دارد.

نقوی حسینی با بیان اینکه شهید بزرگ شیخ فضل الله نوری سر خود را به باد داد اما تسلیم فتنه مشروطه منهای مشروعه نشد افزود: خط لیبرالی غرب که زاده استکبار جهانی بود از آن زمان تا کنون ادامه دارد و امروز برجام را جلوی ما پهن کرده است .

وی تصریح کرد طبق فرموده حضرت امام ،میزان حال فعلی افراد است و اینکه فلانی یادگار امام است ملاک نیست ، ملاک مشی و عملکرد افراد است نه پوست و گوشت و استخوان آنها ، یار امام آمریکا را کدخدا نمیداند و مواضع امام را در صحیفه باید خواند .

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سید حسن مدرس که تنها با یک کرسی در مجلس در مقابل رضاخان جانانه ایستاد بیان کرد: امثال مدرسها ، کاشانی ها و نواب صفویها بودند که در دوران ظلم و حاکمیت استکبار مردانه ایستادند و این نهضت تا کنون ادامه پیدا کرده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه
در عملیات فتح المبین سال۶۰ ، گلوله های دوشکا کمر بچه ها را می شکست ، رزمنده جوان چند قدمی به سمت میدان مین رفت و برگشت تا پوتین های خود را که متعلق به بیت المال می دانست از پای درمی آورد و سپس به سمت میدان مین حرکت کند اظهار داشت : آنها کجا و دزدان بیت المال کجا

وی با عنوان اینکه مبلغ 8000 میلیارد تومان از صندوق ذخیره فرهنگیان به 30 نفر وام داده شده است تصریح کرد: متاسفانه رئیس جمهور جلوی 290 نماینده مجلس، این امر را وام معوق می نامند، به فردی 1000 میلیارد تومان وام 4 درصد داده اند و برای وثیقه کپی سند چند خانه روستایی آذربایجان غربی با ارزش کمتر از100 میلیون تومان را در پرونده گذاشته اند .

وی خاطر نشان کرد: فتنه سال ۸۸ ، جهت براندازی نظام برنامه ریزی شده بود و بنده به عنوان سخنگوی کمیسیون امنیت ملی عرض میکنم ۲۰۰۰ صفحه سند در این باره موجود می باشد و در حالیکه این براندازی توسط آمریکا و اسرائیل برنامه ریزی شده بود و مشخص است چه کسانی به سفارت های انگلیس و فرانسه رفتند حال همین آقایان حرف از آشتی ملی میزنند و تازه طلبکار نظام مظلوم ما هم شده اند و بدتر از آن اینکه بعضی آقایان امروز وزیر و نماینده مجلس هم هستند .

نقوی حسینی با بیان اینکه رهبری این نظام فردی بسیار خردمند و با افق دید بسیار بالایی می باشند بیان کرد: در قضیه برجام حضرت آقا فرمودند مردم آنچه را که من در تریبون عمومی به شما میگویم همان مطالب را درجلسه خصوصی به این آقایان میگویم و فلسفه این صحبت وقتی مشخص شد که آقای روحانی در صدا وسیما بعد از بد عهدی های دشمنان گفت: ما همه موارد را با رهبری هماهنگ میکردیم تا حالا که کشتی برجام به گل نشسته است هزینه آن بر عهده رهبری گذاشته شود .

وی تصریح کرد: در حالیکه جان کری با ۱۶۰ نفرمتخصص برای مذاکره می آمد ، آن وقت آقایان براحتی مردم ما را از دانستن مفاد برجام محروم میکنند .

وی با عنوان اینکه آمریکایی ها قانون آیسا را که 8 بند آن تحریم هسته ای است تصویب نمودند افزود: بعد از شکایت ایران فقط 10 دقیقه به این اعتراض بررسی شد و پاسخ آن شد که تصویب این تحریم ایراد ندارد و نباید تحریم جدیدی اعمال شود .

نقوی حسینی عنوان کرد: کنگره آمریکا مصوبه ای گذاشته است که هرکس به ایران سفر کند تا 5 سال ویزای او تحت تعقیب سازمان سیاست، حال با این شرایط آیا کسی در ایران سرمایه گزاری خواهد کرد ؟ هیچ بانک اروپایی با ما کار نمیکند برای اینکه مطابق برجام هر بانکی که قصد کار با ما را داشته باشد برای هر عملیات باید از خزانه داری آمریکا اجازه بگیرد .

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات