امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۵/۱۲/۰۵
کد خبر : 93707
چاپ خبر :

روند فعالیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی امیدآفرین است/ شیوه مردمی این جبهه به رفع مشکلات مردم کمک خواهد کرد

نماینده مردم تهران در مجلس هفتم گفت: جبهه مردمی با شیوه نو و بدیع بنا دارد در سازماندهی نیروهای انقلاب اسلامی سبقت بگیرد و این در شرایطی است که دشمنان ما نیز استکبار تاکتیک‌های متفاوتی را اتخاذ کنند.

13930211000267_photoa

به گزارش خبرگزاری بیان، عشرت شایق عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی به هم فشرده شدن صفوف مردم می‌شود و نزدیک شدن دلها سبب رسیدن به هدف که آن سربلندی نظام اسلامی است را به وجود خواهد آورد.

وی با اشاره به سازوکار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، گفت: شیوه از پایین به بالا است که این شیوه مشارکتی و مشورتی طبق گفته قرآن سبب می‌شود که خروجی محصولی پربارتر باشد.

به گفته نماینده مردم تهران در مجلس هفتم شیوه مشارکتی در حوزه سیاسی سبب همدلی و همراهی خواهد شد بنابراین حرکت جدی مردمی نیروهای انقلاب اسلامی همچون بیرون آمدن یک پروانه از پیله خود است.

شایق به سهم 30 درصدی بانوان در نخستین مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: این یک نگاه جدید و تحول‌خواه و عملیاتی و کاربردی است که توانسته خود را از شعار به دور کند و نیمی از جامعه را در مسائل مهم حکومتی دخالت دهد.

وی پیروزی انقلاب اسلامی مبتنی بر اهداف از پیش تعیین شده را استراتژی اصلی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی عنوان کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی و بین‌الملل اظهار امیدواری کرد که ان‌شاءالله این رخداد عملیات جدیدی را صورت دهد که آثار آن در زندگی مردم متبلور یابد.

شایق در همین زمینه خاطرنشان کرد: جبهه مردمی با شیوه نو و بدیع بنا دارد در سازماندهی نیروهای انقلاب اسلامی سبقت بگیرد و  این در شرایطی است که دشمنان ما نیز استکبار تاکتیک‌های متفاوتی را اتخاذ کنند.

وی تأکید کرد: تاکتیک جبهه انقلاب با این شیوه تشکیلاتی پنجره امیدی است که آثار نورانی آن در دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری و به تبع آن در رفع مشکلات مردم دیده خواهد شد.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات