امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۵/۰۹/۲۵
کد خبر : 88411
چاپ خبر :
معرفی معلولین شهرستان گلپایگان

سید رضا عالی: از مردم می خواهم دید خود را نسبت به معلولین تغییر داده و در این راستا فرهنگسازی شود

سید رضا عالی از روشندلان شهرستان به دلیل خویشاوندی پدر و مادر از بدو تولد قدرت بینایی نداشتم و تنها خواسته من این است که دید مردم نسبت به معلولین تغییر کرده و در این راستا فرهنگ سازی بیشتری صورت گیرد.

photo_2016-12-15_10-09-46

به گزارش خبرگزاری بیان  در راستای معرفی معلولین خدوم شهرستان گلپایگان در سومین مصاحبه سید رضا عالی کارمند مهربان و صبور شهرداری گلپایگان و از روشندلان شهرستان در بازدید خبرگزاری بیان به مناسبت هفته معلولین مارا پذیرا شد .

وی بیان داشت: از سال ۷۷ وارد شهرداری گلپایگان شدم و مدت ۱۸ سال است که به حرفه پاسخگویی و ارتباطات تلفنی (تلفنچی) مشغولم

وی افزود: ارگان خاصی این کار را به معرفی نکرد بلکه با راهنمایی یکی از دوستان وارد این حرفه شدم.

عالی ضمن تشکر از خانواده و همسر خود که وی نیز از ناحیه پا دچار معلولیت می باشد گفت : متولد ۱۳۴۸ بوده و صاحب دو فرزند دختر می باشد.

 

لینک مستقیم دانلود

وی ضمن ابراز رضایت از شغل خودعنوان کرد: چون ساکن گوگد هستم ، برای ایاب و ذهاب مشکلاتی برای تردد من وجود دارد که بدلیل مشکلات مالی و تفاوت قیمت مسکن امکان سکونت در شهر گلپایگان را ندارم.

وی تحصیلات خود را تا دیپلم ادامه داده ولی به دلیل مشکلات از تحصیل باز مانده است ولی این معلولیت نتوانسته مانع از فعالیت این روشندل عزیز شود و اعجاز قرآن مجید توانسته است ازاین روشندل فردی توانمند و با انگیزه را معرفی نماید.

عالی افزود : به دلیل خویشاوندی پدر و مادر از بدو تولد قدرت بینایی نداشتم و تنها خواسته من این است که دید مردم نسبت به معلولین تغییر کرده و در این راستا فرهنگ سازی بیشتری صورت گیرد.

 

خبرنگار: مریم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. دکتر نوبخت گفت:

    با سلام / ایشان از بهترین کارمندان شهرداری می باشد / و الگوی عالی برای دیگران میباشد / خداوند به ایشان و خانواده محترمشان سلامتی و توفقیق بیشتر عطافرماید

دیدگاه شما

تبلیغات