امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۵/۰۸/۱۳
کد خبر : 84737
چاپ خبر :
فرماندار گلپایگان:

مشکلات مالی و رکود اقتصادی گریبانگیر شرکت دیار خودرو گلپایگان

مشکلات مالی و رکود اقتصادی گریبانگیر شرکت دیار خودرو گلپایگان

6
گزارش بیان گلپایگان، حسین فراست فرماندار شهرستان گلپایگان در جلسه کارگروه صنعت ومعدن  که جهت بررسی و برون رفت مشکل صنعتگران در فرمانداری گلپایگان برگزار گردید اظهار داشت: شهرستان گلپایگان شهر علما و عرفا و مراجع است و ازدیرباز این شهرت را داشته و یکی از قدیمترین شهرهای ایران باقدمت حدود7هزارسال می باشد که وجود سنگ نگاره ها و بنای مسجدجامع ومناره سلجوقی گویایی این ادعاست .

وی با اشاره به مدنیت شهرستان گلپایگان گفت: تاریخ فرمانداری گلپایگان از فرمانداری اصفهان قدیمی تر می باشد وافتخارما اینست که شناسنامه حضرت امام خمینی صادره از گلپایگان است.

فراست ضمن اشاره به پتانسیل و موقعیت جغرافیایی شهرستان بیان داشت: گلپایگان در دوقطب مهم  کشاورزی و صنعتی فعالیت دارد.

وی با اشاره به پیشینه فعالیت کشاورزی  در شهرستان بیان کرد: ۱۵۲ واحد صنعتی در زمینه های غذایی و تولیدات صنعتی در دو شهرک صنعتی شهرستان مشغول بکار می باشند.

فراست عنوان کرد: شهرک صنعتی سایپا متعلق به بخش خصوصی می باشد و در ناحیه صنعتی دیگر شهرستان چندین کارخانه صنایع غذایی از جمله تولید لبنیات مستقر هستند.

وی تصریح کرد: کارخانه دیار خودرو به دلیل مشکلات مالی و رکود اقتصادی با مشکلاتی گریبانگیر است وخط تولیدی که می تواند در رونق اقتصادی شهرستان موثر باشد مدتهاست تعطیل است.

فراست ضمن ابراز امیدواری جهت رفع مشکل شرکت دیار خودرو بیان کرد: این قبیل  مشکلات  تنها درگلپایگان نیست و درگوشه وکنار مملکت اینگونه مسائل وجود دارد.

فرماندار شهرستان گلپایگان با توجه به صنعت کشاورزی گلپایگان گفت: گلپایگان علیرغم اینکه قطب کشاورزی است و شاید بیش از 1400تراکتور داشته باشد هنوزفاقد نمایندگی تراکتور درشهرستان است و امیدواریم خواسته کشاورزان درجهت تعمیرات و تهیه قطعات و فروش تراکتور درگلپایگان با ایجاد نمایندگی  شکل بگیرد.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات