امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۵/۰۸/۱۳
کد خبر : 84745
چاپ خبر :
معاون پارلمانی وزارت صنایع:

مجلس و ریاست جمهوری مشکلات بانکها با صنعتگران را رسیدگی کنند

مجلس و ریاست جمهور در خصوص مشکل بانکها با صنعتگران رسیدگی لازم را انجام دهند.

2

گزارش بیان گلپایگان، شهریار طاهرپور معاون پارلمانی وزارت صنایع و معادن در کارگروه رسیدگی به مشکلات صنعتگران شهرستان گلپایگان اظهار داشت:مسیرتولید قطعه درگلپایگان بیشتر وابسته به مگاموتور می باشد.

وی با اشاره به آسیبی که در بخش صنعت  وجود داردگفت: به نظرمی رسد تولید پراید درآینده با مشکل روبرو می شود باید باتکنولوژی جدید شرایطی ایجاد کنیم که بتوانیم خودمان و صنعت تولید را به روزکنیم.

طاهر پور بیان داشت:چون دغدغه صنعت روی کارهست به اینکه سیاسیون وارد صنعت شوند نیازی نیست نکته مهمی که وجود دارد بحث بانکها و قوانین مربوط به همکاری با صنعتگران می باشد که بانکها همکاری لازم را در این زمینه ندارند.

معاون پارلمانی وزارت صنایع تصریح کرد: مجلس و ریاست جمهور در خصوص مشکل بانکها با صنعتگران رسیدگی لازم را انجام دهند.

طاهرپور عنوان کرد: کمیسیون اقتصادی مجلس به جهت رسیدگی به مشکلات صنعتگران که در دستور کار قرار داده با موضوعیت کاهش آسیب اقتصادی رسیدگی می نماید.

وی در ادامه گفت: منابع اقتصادی کشور محدود است و برای رفع مشکلات باید با یکدیگر همکاری نماییم .

 

رامین نورقلی پور نماینده مردم بندرترکمن ، کردکوی ، بندرگز و گمیشان در مجلس دهم نیز در ادامه بیان داشت: هدف اصلی ما در بازار رقابت باتوجه به گشایشی که درفضای صنعت صورت می گیرد و رقابتی که درصنعت خودرو ایجادمیشود ایجاد اشتغال می باشد.

وی با اشاره به موانع تولید در کشور گفت:حدود دوهزار قطعه درگمرک وجوددارد که مجلس باید برای ترخیص قطعات حضورپیدا کند که به چه دلیل این قطعات رادرگمرک نگه داشته اند تا این مشکل حل شود.

نماینده مردم بندر ترکمن بیان کرد:یکی از برنامه هایی که مجلس درمقیاس ملی می تواند انجام دهد باز ترکردن فضای تعامل با سرمایه گذارخارجی است که ازبرنامه های دولت تدبیر وامید می باشد .

نورقلی پور خاطر نشان کرد:درمورد تامین اجتماعی می توانیم بصورت موردی وارد شویم وتاحدامکان با تعامل درجهت رفع پاره ای ازمشکلات با تامین اجتماعی صحبت کنیم.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات