امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۵/۰۸/۱۳
کد خبر : 84743
چاپ خبر :
بختیار نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی:

تحسن های کارگران در چند هفته گذشته ناشی از رکود اقتصادی و مسائل مربوط به سیاست گذاریها و برنامه ریزیهاست

تحسن های کارگری که چند هفته گذشته صورت گرفته است ناشی از رکود اقتصادی و مسائل مربوط به سیاست گذاری ها و برنامه ریزی ها می باشد.

3

گزارش بیان گلپایگان، علی بختیار نماینده مردم شهرستان گلپایگان در مجلس شورای اسلامی در کارگروه صنعت و معدن شهرستان گلپایگان که به منظور حل و بررسی مشکلات صنعتگران و کارگران شرکتهای صنعتی گلپایگان برگزار گردید اظهار داشت: گلپایگان هم بدلیل سبقه دانشگاهی وهم به لحاظ وجود شرکت های صنعتی، این توانایی را دارد تا در ساخت قطعات و مونتاژ موتور گام بردارد.

وی اظهار داشت: هدف تشکیل جلسه امروز تولید و مونتاژ موتور نیست بلکه هدف اصلی جلسه امروز بررسی و جمع بندی پتانسیل وتوانمندی شهرستان برای مونتاژ موتور رنو می باشد.

وی با اشاره به ظرفیت خوب شرکت دیار خودرو جهت مونتاژ گفت: تحسن های کارگری که چند هفته گذشته صورت گرفته است ناشی از رکود اقتصادی و مسائل مربوط به سیاست گذاری ها و برنامه ریزی ها می باشد.

وی گفت: هدفمان اینست که در وهله اول به مونتاژ موتور برسیم و دراین جلسه به این جمع بندی برسیم که آیا گلپایگان این پتانسیل را دارد که مونتاژ موتور رنو درآن صورت گیرد.

نماینده شهرستان گلپایگان در خاتمه گفت:مشکلاتی به وجود آمده است که بایددست به دست هم داده و این کارخانه را که دارای ظرفیت و پتانسیل خوبی می باشد را یاری کنیم تا به ظرفیت واقعی خودش درشهرستان برسد.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات