امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۵/۰۸/۱۲
کد خبر : 84727
چاپ خبر :
علی اکبر زندی عضو شورای شهرستان گلپایگان:

تخریب قلعه مولانا در وانشان باعث کاهش چشمگیر گردشگری در این روستا گردید

این قلعه با هزینه بیت المال بازسازی شده بود و عدم عمل مسئولین به تعهداتشان دراین زمینه سبب تخریب و ایجاد گرد و خاک شدید و سبب رنجش مردم از بقایای این قلعه گردیده است

%d9%88%d8%a7%d8%aa%d8%b1-%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d9%84%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85

گزارش بیان گلپایگان، علی اکبرزندی عضوشورای شهرستان گلپایگان در جلسه این شورا که با حضور خبرنگاران برگزار گردید با اشاره به کاهش گردشگری درروستای وانشان بعلت تخریب قلعه مولانا در این روستا بیان داشت: این قلعه با هزینه بیت المال بازسازی شده بود و عدم عمل مسئولین به تعهداتشان دراین زمینه سبب تخریب و ایجاد گرد و خاک شدیدو سبب رنجش مردم از بقایای این قلعه گردیده است .

وی افزود: فاجعه ایجاد معادن دراین روستا وعدم توجه کافی به آن که موجب مهاجرت عده کثیری از مردم به سمت شهرشده، باعث گردیده کسانی که زمانی کارفرما بودند اکنون مستمری بگیر کمیته امداد شوند.

سیدمحمود میرشریفی از دیگر اعضای شورای شهرستان نیز ضمن تاکید برحضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان روز پنجشنبه، افتتاح پروژه تصفیه خانه گلپایگان را یکی از پروژه های افتتاحی بسیار مهم گلپایگان عنوان نمود.

وی بااشاره به اینکه درحمل و نقل شهرستانی، روستائیان هیچ منفعتی نمی برند گفت: ایجاد سازمان حمل و نقل شهرستانی ورفع مشکل حمل ونقل نیاز به بررسی و توجه دارد.

طاووس فیاضی نائب رئیس شورای شهرستان وعضوشورای شهرگلشهر نیز عنوان کرد: بااشاره به خشکسالی های گلشهر؛ گرفتن مجوز لوله گذاری آب سد برای آب کشاورزی وتخصیص آب شرب سالم وایجاد شبکه فاضلاب شهری برای گلشهر از جمله مشکلات و مطالبات مردم میباشد.

عضوشورای شهر گلشهر همچنین بیان داشت: وجود مشکلات جاده موته_ گلشهر_گلپایگان یکی دیگر از مشکلات منطقه می باشد که نیاز به رسیدگی دارد.

فیاضی تصریح کرد: باتوجه به وسعت گلشهر این منطقه فاقد پزشک متخصص می باشد وتنها پزشک عمومی در درمانگاه به ارائه خدمت مشغول است.
نائب رئیس شورای شهرستان در پایان ازمسئولین خواست درکارهای عمرانی و تاسیس کارخانجات از پرسنل شهرستان استفاده نمایند.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات