امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۵/۰۷/۱۲
کد خبر : 80175
چاپ خبر :

محمد مهدی توکل ،گوینده و مجری گلپایگانی صدا و سیمای قزوین سالمند نمونه کشور شد

محمد مهدی توکل در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص مراسم تجلیل از سالمندان نمونه کشوری اظهارداشت: همزمان با روز جهانی سالمند ۲۵نفر از سالمندان نخبه کشور طی مراسمی با حضور وزیر تعاون. کار و رفاه اجتماعی معرفی شدند.

%d9%85%d8%ad%d9%85%d8%af-%d9%85%d9%87%d8%af%db%8c-%d8%aa%d9%88%da%a9%d9%84به گزارش بیان گلپایگان،محمد مهدی توکل در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص مراسم تجلیل از سالمندان نمونه کشوری اظهارداشت: همزمان با روز جهانی سالمند ۲۵نفر از سالمندان نخبه کشور طی مراسمی با حضور وزیر تعاون. کار و رفاه اجتماعی معرفی شدند.

گوینده و گزارشگر ارشد صدا و سیمای قزوین و هنرمند صنایع دستی و مبتکر سبک منبت گره در ایران و جهان که یکی از افراد سالمند نمونه بود تصریح کرد: در این مراسم که در هفته تکریم منزلت سالمندان شنبه شب در سالن اجتماعات وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزارشد ابتدا پیام ریاست جمهور دکتر حسن روحانی توسط وزیر تعاون کار ورفاه اجتماعی دکتر ربیعی و درادامه پیام بان کی مون دبیرکل سازمام ملل متحد توسط محمد عبدل احد از صندوق جمعیت ملل متحد در ایران قرائت شد.%d9%85%d8%ad%d9%85%d8%af-%d9%85%d9%87%d8%af%db%8c-%d8%aa%d9%88%da%a9%d9%844

وی افزود: در ادامه ۲۵ نفر از سالمندان نمونه کشور در زمینه های هنری خطاطی، نقاشی، علمی، ورزشی، گویندگی صدا و سیما، کارآفرینی، بازیگری، دانشگاهی، مراقبت از سالمند و قاری قران توسط شورای ملی سالمندان کشور برگزیده و معرفی شدند.

سالمند نمونه کشوری یادآورشد: این انتخاب زیر نظر سازمان بهزیستی کشور از میان تعداد کثیری از معرفی شدگان پس از معرفی افراد مختلف از طریق دستگاه های اجرایی و کانون های سالمندان کشور صورت گرفت.

محمد مهدی توکل متولد ۱۳۴۰گلپایگان است و درباره سوابق هنری خود افزود: گویندگی و گزارشگری ارشد صداوسیما در مراکز تهران، خلیج فارس، اراک و قزوین، برنده جایزه بهترین گوینده و برنامه ساز جشنواره تولیدات مراکز صداوسیما طی دو دوره، معاون صدا و مدیر تولید صدا در مراکز اراک وقزوین به مدت ۱۸سال، مدیر نمونه در جشنواره شهید رجایی در سطح کشور، داور چندین دوره جشنواره های هنری از فعالیتهای اینجانب است.

توکل اظهارداشت: همچنین تالیف ۳ اثر مکتوب به نام های: کتاب یک دهه با رادیو قزوین، از «م» تا «م» سفر به مکه ومدینه، روستا به روستا، مبتکر سبک منبت گره در ایران و جهان به عنوان ایده نو کشوری، دارای درجه ۳هنری از شورای عالی انقلاب فرهنگی هستم و اجرای کنفرانس ها، همایش های بین اللملی و کشوری و استانی با حضور رهبری، ریاست جمهوری را نیز در پرونده کاری خود دارم.

 

%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%85%d9%86%d8%a8%d8%aa-%d9%85%d8%ad%d9%85%d8%af-%d9%85%d9%87%d8%af%db%8c-%d8%aa%d9%88%da%a9%d9%84

آخرین نمایشگاه منبت محمد مهدی توکل هنرمند گلپایگانی  و گوینده ارزشمند صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات