امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۵/۰۶/۲۶
کد خبر : 77671
چاپ خبر :

افتتاح ۲۰ کیلومتر باقیمانده از محور موته- گلپایگان بدون حضور وزیر راه صورت گرفت

در پی اعلام حضور وزیر راه برای افتتاح ۲۰ کیلومتر باقیمانده از محور موته به گلپایگان، روز گذشته این مراسم با حضور معاون پارلمانی وی صورت پذیرفت.

بیان گلپایگان (1)

به گزارش بیان گلپایگان، باتوجه به تبلیغات روزهای گذشته مبنی بر حضور وزیر راه برای افتتاح این پروژه و نصب بنرهای زیاد در محل افتتاح به جای وزیر یکی از معاونان ایشان که ظاهراً معاون پارلمانی وزیر بودند در این مراسم شرکت و با حضور ایشان باند دوم محور موته- گلپایگان افتتاح گردید.

شایان ذکر است بازهم از اطلاع رسانی به خبرنگار بیان به منظور اتخاذ مواضع دفاع از مردم و به دلیل خط و مشی انقلابی خودداری بعمل آمد.

شایان ذکر است همزمان با افتتاح این پروژه، وزیر راه برای آغاز عملیات اجرایی قطار سریع السیر بین اصفهان- تهران در اصفهان، عملیات اجرایی باند دوم محور بادرود-کاشان و مشکلات شرکت هواپیما سازی هسا حضور یافته بود

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. Hafez گفت:

    ایشان آقای محفوظی هستند و ضمنا این اتوبان قبلا افتتاح شده.

  2. جهانگیری گفت:

    یکی از وزرای ضعیف دولت آقای روحانی همین آقای آخوندی است که از اختصاص بودجه مناسب به شهرستانهای همچون گلپایگان جهت احداث راه کوتایهای زیادی داشته اند .
    قریب به 8 سال هست که قراربوده این راه ساخته و راه اندازی شود و کشته و زخمی های زیادی را هم در این چند ساله شاهد و سامع بودیم .
    از ایراداتی که می توان به وضعیت این جاده نمود احداث نشدن یک پل روگذر خودرو ( یا تونل زیرگذر ) در انتهای این جاده ( موته ) با تقاطع جاده اصفهان می باشد که خطراتی زیادی را برای هموطنانمان در بردارد .
    متاسفانه استان اصفهان از اختصاص بودجه مناسب به گلپایگان همیشه سر باز زده است …..

  3. رضافیروزی گفت:

    من نمیدونم چرا بعضیااینقدر ایکیوسان وباهوشند!!!!!!!!!!آقامگه این قتگاه ببخشید(بزرگراه)قبلاً(وزارت محلوجی) افتتاح نشد؟

  4. محمد گفت:

    سلام
    نکته ای جالب در مورد این پروژه بی نظیر بودنش از چند جهت در ایران و حتی دنیا است از جمله:
    1_ چنین پروژه ای با این اشل و ابعاد وسیع در این مدت زمان کوتاه! در هیچ جای کشور تا بحال به سر انجام نریده بود که با انجام ابن پروژه یک رکرد بی نظیر ثبت شد.
    2_ رکورد مربوط به چندین بار افتتحاح یک پروژه متعلق به این پروژه است
    3_ نکته ای دیگر کیفیت بی نظیر اجرا است که واقعا در کلام نمی گنجد پس توصیه می شود خود از این محور عبور کرده و کیفیت را با تمام وجود لمس کنید.
    4_ بخش جالب دیگر این خبر خوشحال کننده جای است که شما می خوانید افتتاح 20 کیلومتر باقی مانده محور گلپایگان موته! و وقتی با خوشحالی از اصفهان به سمت گلپایگان در حال حرکت هستید با خیال آسوده در حال رانندگی و لذت از کیفیت بی نظیر جاده هستید که چند کیلومتری موته ناگهان خودروی را در فاصله چند متری جلوی خود می بیند که به سمت شما در حال حرکت است! ناگهان سرعت را کم کرده تا از خیر سبقت از خودرو کناری گذشته به لاین سمت راست برگردید!؟ اینجاست که تازه می فهمید باز هم شما گول یک شوی خبری را خورده اید و حتی این جاده تا موته هم به طور کامل دو بانده نشده است! ولی اینجا هم حق با مسولین است چون شما به متن خبر توجه نکرده اید، موته _گلپایگان پس عذاب وجدان می گیرید که چرا در مورد مسولین زحمت کش شهرستان چنین فکری کرده اید با ندامت و پشیمانی به راه خود ادامه می دهید و خوشحال هستید پس از عبور از موته با جاده ای دو بانده روبرو خواهید شد ولی خیال خام چون پس از عبور از موته هم مجبورید چند کیلومتری را در جاده دو طرفه رانندگی کنید!
    5_در مورد کیفیت جاده از ابتدای گلشهر(ورزنه) تا گلپایگان نیز واقعا دیگر در کلام نمی گنجد… فقط پس از پایان این 20 کیلومتر خودروی خود را به یک جلوبندی ساز خوب نشان دهید! نا گفته نماند رکورد گینس در مورد وجود بیشترین سرعت گیر در کمترین فسافت متعلق به این 20 کیلومتر جاده گلشهر تا گلپایگان است.
    6_ برخی رکورد های ایگر نیز در این جاده نیز وجود دارد که حتما شما دوستان با عبور از آن، آنها را درک کرده اید یا خواهید درک کرد.
    با سپاس از بیان

  5. saeed گفت:

    با سلام خواهشا قبل از باز گشایی تابلوی خروج از جاده 2 طرفه نصب میشد .بعد از روستای موته را میگویم انتهای جاده که جدا میشود در شب جمعه اصلا مشخص نبود که جاده باز شده ونزدیک بود به راههمان ادامه بدیم چون از قبل میدانستیم راه را پیدا وبه آن جاده جدید وارد شدیم تا اتفاق بدی پیش نیامده خواهشا تکمیل کنید.

  6. محسن گفت:

    باسلام، نماینده محترم گلپایگان قبلا اعلام کردند که وزیر راه برای افتتاح تشریف می اورند ولی اینطور نشد قبلا نماینده محترم فرموده بودند برای افتتاح سد کوچری معاون اول رئیس جمهور تشریف می اورند ولی نه تنها ایشان نیامدند بلکه نماینده قم برای اتمام حجت و افتتاح سد مذکور آمدند و آب پاکی را روی دست نماینده گلپایگان و مردم ریختند و به مردم و خبرنگاران نیز توهین شد.
    چرا نماینده گلپایگان اینقدر ناپخته عمل می کند و ناپخته سخن می گوید؟

دیدگاه شما

تبلیغات