امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۵/۰۶/۲۳
کد خبر : 77312
چاپ خبر :

پاسخ دریادار فدوی به ادعاهای جدید آمریکایی‌ها

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: تسلط کاملی به خلیج فارس داریم و ادعاهای آمریکایی‌ها مبنی بر مقابله با نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس از اساس دروغ است.

سردار فدوی

به گزارش بیان گلپایگان، سردار علی فدوی صبح سه‌شنبه در مراسم آب اندازی شناور تندرو برد بلند بالگردبر شهید ناظری در بوشهر اظهار داشت: طی یک ماه گذشته ادعاهایی از سوی آمریکایی‌ها مطرح شده است که همه موارد مطرح شده به آن صورتی که مقامات آمریکا، پنتاگون و وزارت خارجه و وزارت دفاع آنها اعلام کرده‌اند غیر واقع است.

وی اضافه کرد: در صحنه دریا به هیچ وجه چنین اتفاقاتی روی نداده است و اصل خبرهای آنها دروغ است؛ اسناد و مدارک و فیلم‌هایی داریم که کذب بودن ادعاهایاشان را تثبیت می‌کند. تسلط کاملی در منطقه داریم و اسناد نیز موجود است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه این نیرو تسلط و اشرافیت کاملی بر خلیج فارس، دریای عمان و تنگه هرمز دارد، افزود: شرایط پایداری از تسلط ما بر خلیج فارس در طول این سال‌ها وجود داشته است و این شرایط همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: شناورهای شش کشور از جمله آمریکا، انگلیس، فرانسه، کانادا استرالیه و نیوزلند در آب‌های بین‌المللی این منطقه حضور دارند که تحت فرماندهی آمریکایی‌ها هستند و سال‌های طولانی است که هیچ یک از این کشورها جرات نکرده‌اند از قوانین ما تخطی کنند و تخلفی انجام دهند.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات