امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۵/۰۵/۰۴
کد خبر : 68689
چاپ خبر :

هویت ۳ شهید مفقودالاثر اصفهانی احراز شد + اسامی

پیکر مطهر ۳ شهید مفقودالاثر اصفهانی، احراز هویت و اسامی آنها توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح اعلام شد.
شهید گمنام
به گزارش بیان نیوز،به دنبال شناسایی پیکر پاک و مطهر 28 شهید دوران دفاع مقدس در معراج شهدای تهران، کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح اسامی این شهدا را که 3 تن از آنها مربوط به استان اصفهان است، اعلام کرد.

مشخصات شهدای گرانقدر شناسایی شده از استان اصفهان به این شرح اعلام شده است:

*شهید معین حق پرست فرزند عبدالرسول، اعزامی از استان اصفهان که در عملیات رمضان و در منطقه عملیاتی شرق بصره به شهادت رسیده است.

*شهید محمد تقی ملک احمدی فرزند احمد علی، اعزامی از استان اصفهان که در عملیات محرم و در منطقه عملیاتی عین خوش به شهادت رسیده است.

*شهید محمدعلی جنیرانی فرزند اکبر، اعزامی از استان اصفهان که در عملیات بدر و در منطقه عملیاتی هورالعظیم به شهادت رسیده است.

براساس اعلام مدیر روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، مراسم تشییع این 3 شهید والامقام، روز پنجشنبه؛ هفتم مردادماه و در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در اصفهان برگزار و پیکر این شهدا پس از تشییع از میدان فیض، در گلستان شهدا تدفین می شود.

همچنین پیکر مطهر 5 شهید گمنام نیز در این مراسم تشییع و برای تدفین در روز شهادت امام جعفر صادق(ع) به شهرهای زیار، حبیب آباد و ستاد فرماندهی ناجا منتقل می‌شود.

منبع: تسنیم
Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات