امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۵/۰۳/۲۹
کد خبر : 64205
چاپ خبر :
سخنگوی شرکت ملی گاز:

برقراری گاز مناطق4 گانه تا فردا/ انفجاری در کار نبود

سخنگوی شرکت ملی گاز اعلام کرد که برآوردها این است که گاز مناطق حادثه دیده در شمال غرب تهران تا فردا برقرار شود. وی در عین حال تاکید دارد که این حادثه انفجار نبوده بلکه آتش سوزی بوده است.

57304727

به گزارش بیان نیوز؛به دنبال حادثه امروز صبح(ساعت 4) در شمال غرب تهران و قطع گاز منطقه، سخنگوی شرکت ملی گاز با اعلام آخرین وضعیت رسیدگی به شرایط ایجاد شده عنوان کرد که این شرکت به شدت در حال ترمیم وضعیت موجود و لوله‌های گاز آسیب دیده است.

بوجارزاده با ارائه توضیحات بیشتر به ایسنا گفت که باید زیرساخت‌های لازم برای جابجایی لوله مهیا شده تا لوله 8 اینچی آسیب دیده جایگزین شود. وی همچنین گفت که اگر مشکلی ایجاد نشود با روند موجود گاز مناطق  شهران، کن، سولقان و کوهسار تا فردا برقرار خواهد شد.

اما  برخی مواضع از سوی شرکت مترو حاکی از آن است که  در این حادثه قصور از شرکت ملی گاز بوده، به طوری که  لوله گاز در یک متری سطح زمین قرار داشته و در پی شکستگی لوله آب و فاضلاب، لوله گاز نیز ترکیده و موجب انفجار  شده است. این در حالی است که سخنگوی شرکت ملی گاز در این رابطه تاکید دارد  هر چند که باید موضوع به طور کامل کارشناسی شود ولی به هیچ عنوان انفجاری در کار نبوده بلکه در نتیجه فشاری که ایجاد شده خطوط لوله دچار آتش سوزی شده است. درعین حال که در همین جریان تمامی کابل‌های برقی که از زیر زمین عبور می کرد نیز قطع شده است.

منبع:ایسنا

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات