امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۵/۰۲/۰۶
کد خبر : 54236
چاپ خبر :

شهادت “الیاس چگینی” و “زکریا شیری” در سوریه محرز شد

الیاس چگینی و زکریا شیری از پاسداران تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) قزوین درسوریه به شهادت رسیدند

508264_725

به گزارش بیان نیوز،مهدی طاهرخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد:شهیدان جاویدالاثر الیاس چگینی و ذکریا شیری از شهدای مدافع حرم هستند که در عملیات مستشاری با داعش برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه پیکر پاک شهیدان جاویدالاثر الیاس چگینی و ذکریا شیری تاکنون بازنگشته است، افزود: مراسم‌هایی برای این دو شهید در شهر اقبالیه و شهرستان بویین‌زهرا روستای امیرآباد برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با اشاره به برگزاری مراسم‌ گرامیداشت شهید جاویدالاثر مدافع حرم ذکریا شیری در شهر اقبالیه اضافه کرد: این مراسم در هشتم اردیبهشت‌ماه جاری ساعت 15 در مسجد حضرت علی‌اصغر‌(ع) شهر اقبالیه برگزار می‌شود.

طاهرخانی ادامه داد: مراسم‌ گرامیداشت شهید جاویدالاثر مدافع حرم ذکریا شیری به همت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، شهرداری و شورای اسلامی شهر اقبالیه و اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: شهیدان جاویدالاثر الیاس چگینی و ذکریا شیری نیز همچون همرزمانشان در مقابله با گروه تکفیری داعش و دفاع از حرم حضرت زینب‌(س) در سوریه به شهادت رسیدند و به جمع شهدای مدافع حرم پیوستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین خاطرنشان کرد: شهید جاویدالاثر الیاس چگینی و ذکریا شیری از پاسداران تیپ 82 سپاه صاحب‌الامر (عج) استان بودند.

طاهرخانی اضافه کرد: شهید جاویدالاثر ذکریا شیری در روزهای نخست آذرماه سال گذشته به درجه رفیع شهادت نائل آمد، از این شهید یک دختر چهار ساله و یک پسر دو ماهه به یادگار مانده است.

گفتنی است، شهیدان جاویدالاثر الیاس چگینی و ذکریا شیری از همرزمان شهید مدافع حرم حمید سیاهکالی‌مرادی بود‌ند.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات