امروز : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۱۲/۰۳
کد خبر : 47667
چاپ خبر :
حداد عادل در همایش جوانان فاطمی انقلاب

برخی چه کرده‌اند که اینقدر مورد علاقه خارجی‌ها قرار گرفته‌اند؟

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: جوانان باید از آن کسانی که در برابر حمایت های انگلیس از خودشان سکوت می کنند بپرسند شما چه کرده اید یا چه کاری می خواهید انجام دهید که اینقدر مورد علاقه خارجی ها قرار گرفته اید.

حداد عادل

به گزارس بیان نیوز، غلامعلی حداد عادل سخنگوی ائتلاف اصولگرایان عصر امروز با حضور در همایش جوانان فاطمی اصولگرایان که عصر امروز در مجتمع فرهنگی سرچشمه برگزار شد اظهار داشت: جوانان بیشتر از هر قشر دیگری نسبت به استقلال وطنشان حساس هستند و وقتی هم خطری استقلال میهنشان را تهدید می کند قبل از همه پا به میدان می گذارند و دفاع می کنند که ما تجربه آن را در جنگ تحمیلی داشتیم.

وی تصریح کرد: امام بیش از هر چیز در این نهضت به استقلال این کشور اهمیت می دادند؛ وجود حکومت پهلوی به معنی نفی استقلال ایران بود و همه می دانستند که این سلسله را انگلیسی ها به وجود آورده اند و همه می دانستند که رضا خان را انگلیسی ها آوردند.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان در ادامه تصریح کرد: وقتی امام آمد مردم دیدند یک کسی از خودشان می خواهد اختیار این کشور را به دست بگیرد این بود که بیش از همه جوانان به امام توجه می کردند.

حداد عادل تاکید کرد: امام فاصله سنی زیادی با جوانان داشت و محیط زندگی ما هم با محیط دانشگاهی متفاوت بود ولی به اندازه ای ارتباط بین امام و جوانان قوی بود که دیگران تعجب می کردند حتی مهندس بازرگان بعد از اینکه از نخست وزیری کنار رفت طی مصاحبه ای با یک خبرنگار خارجی اعلام کرد از کار امام در حیرتم ما همه عمرمان را در دانشگاه گذراندیم اما این گونه که جوانان حرف امام را گوش می کنند و اطاعت می کنند به عنوان کسی که تمام عمرم را در دانشگاه بودم متوجه نمی شوم.

وی بیان داشت: ایران ما در دوران قاجار استقلال نداشت در دوره پهلوی این وضعیت بدتر شد در دوران قاجار ایران میدان تاخت و تاز روس و انگلیس بود در دوره بعد از قاجار انگلیسی ها خود حکومت رضا خانی را سر کار آوردند بعد هم پسر وی را بر سر کار نشاندند و در کودتای 28 مرداد حکومت دکتر مصدق را سرنگون کردند.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان تاکید کرد: انگلیسی ها متخصص دخالت در کشورها هستند یعنی هیچ کشوری به اندازه انگلیس کارنامه اش از حیث استعمارگری و ضربه زدن به استقلال ایران سیاه نیست.

حداد عادل بیان داشت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران این بود که پای دولت های خارجی که می خواستند در کشورمان نفوذ پیدا کنند و سلطه استعماریشان را ادامه دهند قطع کرداز سال 58 تاکنون که به حمدالله با آمریکا رابطه ای نداریم.

وی با اشاره به برخی فرافکنی های شبکه BBC در انتخابات اسفند خاطر نشان کرد: در همین انتخابات باز شما می بینید که BBC برنامه های خود را اجرا می کند و توصیه میکند که به آیت الله جنتی، مصباح یزدی در انتخابات رای ندهیم برای انتخابات مجلس هم معلوم است که از چه کسانی حمایت می کنند جوانان بیش از هر قشر دیگری باید در این انتخابات حساس و فعال باشند و از آن کسانی که در برابر حمایت های انگلیس از خودشان سکوت می کنند بپرسند شما چه کرده اید یا چه کاری می خواهید انجام دهید که اینقدر مورد علاقه خارجی ها قرار گرفته اید.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان یادآور شد: مقام معظم رهبری هم فرمودند مثل اینکه دولت انگلیس دلش برای دخالت در ایران تنگ شده که دنبال راهی می گردد که انتخابات ما را انگلیسی ها و آمریکایی ها مهندسی کنند به هر حال این مسئله مهم است.

حداد عادل در پایان ضمن برشمردن فعالیت های فرهنگی تدریسی خود در دانشگاه و دبیرستان خاطر نشان کرد: بنده با امید به جوانان زندگی می کنم و خستگی یک هفته کار را در یکی دو ساعت سر کار داشتن با جوانان از تن به در می کنم و در مجلس به فکر این هستم که ما که نسل انقلاب بودیم چه کار کنیم که میراث عظیمی که امام و شهدا برای ما به یادگار گذاشتند حفظ کنیم.

منبع:خبرگزاری دانشجو

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات