امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۱۰/۱۳
کد خبر : 41091
چاپ خبر :
احمد پناهیان در جمع تجمع کنندگان در میدان فلسطین

اعدام شیخ نمر برخلاف آموزه‌های تمام ادیان توحیدی است

حجت الاسلام احمد پناهیان در جمع تجمع خودجوش و مردمی مردم تهران در میدان فلسطین در اعتراض به اعدام شیخ نمر گفت: اعدام شیخ نمر بر خلاف همه ادیان توحیدی است.

احمد پناهیان

به گزارش بیان نیوز ،حجت الاسلام احمد پناهیان در تجمع خودجوش و مردمی مردم تهران در اعتراض به اعدام شیخ نمر باقر النمر اظهار داشت: حرکت هوشمندانه و بصیر ملت ایران به ویژه خانواده شهدا و بسیجیان قانونمدار مقتدر و منظم ایران پژواک حرکت‌های شهید آیت‌الله نمر و شیخ ابراهیم زکزاکیاست.

وی افزود: عربستان سعودی از شدت حقارت و ذلت مذبوحانه و حقیرانه فاجعه عظیم منا را آفرید و 7 هزار و 400 قربانی از حجاج بیت الله الحرام گرفت.

پناهیان با اشاره به موضع گیری برخی از مسئولان کشور در این خصوص گفت: برخی از مسئولان بی تدبیر ما با موضع سرد این حادثه را از سر بی تدبیری اعلام کردند و ما از دستگاه دیپلماسی و دولت اسلامی‌مان که دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت اسلام باید مقتدر باشد می‌خواهیم ادبیاتی در حد ادبیات اسلام ملت اسلام و رهبر انقلاب داشته باشد.

وی با اشاره به پیام امروز رئیس جمهور به مناسبت اعدام شیخ نمر گفت: رئیس جمهور در پیام خود این رفتار را غیرانسانی و غیراسلامی نامید درحالیکه بنده به آقای روحانی که خود مبلغ است می‌گویم بعید می‌دانم درک نکرده باشید که این حرکت فقط غیرانسانی و غیراسلامی نیست بلکه این جنایت هولناک تنها انجام دستوری بود که از سوی سرویس‌های جاسوسی آمریکا و اسرائیل به عربستان دیکته شد و عربستان آن را انجام داد.

پناهیان گفت: این رفتار اوج مبارزه و و تقابل عربستان با بیداری اسلامی است و تشکیل داعش و دیگر گروه‌های تروریستی در این زمینه به همین دلیل بود.

وی گفت: این اقدام عربستان تنها علیه اسلام و انسان نیست بلکه خلاف شرع مبین همه ادیان توحیدی است.

پناهیان با اشاره به اینکه خصومت آمریکا در منطقه تنها با ایران نیست بلکه خصومت این کشور با تمام اسلام است، گفت: اسلام آمریکایی برای آنها مهم نیست و آنها تنها با اسلام علی مبارزه می‌کنند. زیرا تمایل ندارند این اسلامی که امروز مردم ایران طعم آن را چشیده‌اند در کشورهای دیگر حاکم شود.

وی در پایان گفت: ملت ایران تا زمانی که انتقام خون دو هزار و 13 شهید خود و شهدای عراق، عربستان، بحرین، سعده، منا، نیجریه و صنعا را از دولت‌های استکباری نگیرد از پای نخواهد نشست و محال است تا آن زمان دست از مبارزه بردارد.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات