امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۹/۲۸
کد خبر : 39509
چاپ خبر :
حجت الاسلام آقا تهرانی

علاقه‌مندان به شورایی شدن ولایت فقیه، عمروعاص‌های ۱۳۰۰ ساله هستند

حجت الاسلام آقاتهرانی در همایش "سفیران بصیرت" در همدان با طرح این سوال که آیا اعتقاد به ولایت همان ولایتمداری است؟ اظهار کرد: افراد زیادی وجود دارند که در زبان به ولایت فقیه اعتقاد دارند ولی در عمل این گونه نیستند.

آقا تهرانی

به گزارش بیان نیوز ، مرتضی آقاتهرانی در همایش “سفیران بصیرت” در همدان با طرح این سوال که آیا اعتقاد به ولایت همان ولایتمداری است؟ اظهار کرد: افراد زیادی وجود دارند که در زبان به ولایت فقیه اعتقاد دارند ولی در عمل این گونه نیستند.

وی با اشاره به اینکه طبق اعتقاداتی که داریم سیاست ما عین دیانت ماست افزود: اما آیا بعضی‌ها اجازه می‌دهند که اینطور باشد و بماند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: افرادی که اعتقاد دارند، اما عمل نمی‌کنند دقیقاً مانند کسانی هستند که هدف و مقصد را می‌بینند، اما مسیر را اشتباه می‌روند.

وی در ادامه گفت: بعضی اوقات ما به خود می‌گوییم همه چیز برخلاف جهت ماست آیا به هدف می‌رسیم جواب این موضوع در قرآن آمده است، «اگر تقوا داشته باشیم و بر خداوند امید داشته باشیم هیچ کس نمی‌تواند جلوی ما را بگیرد».

آقاتهرانی در ادامه از حضور خود در انتخابات مجلس سخن گفت و ادامه داد: من تا روزهای آخر ثبت نام نمی‌کنم اگر احساس کنم به حضورم نیاز است، ثبت نام می‌کنم، فریاد می‌زنم و حق مردم را هم می‌گیرم ولی اگر احساسم بر این باشد که کسانی که ثبت نام کرده‌اند توان بیشتری از من دارند ثبت نام نمی‌کنم.

وی افزود: چندی پیش به فکر یک ائتلاف بین اصولگراها شدیم و بنا بر این شد که دیگر اصولگراها در مقابل یکدیگر نایستند و بر این اساس سه تن از بزرگان کشور را برای مجلس خبرگان و برای پیشبرد این ائتلاف انتخاب کرده‌ایم که پس از حاضر شدن یک لیست واحد، این افراد را برای انتخابات مجلس از سمت اصولگراها معرفی می‌کنیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در این مرحله موفق شویم در انتخابات ریاست جمهوری هم این گونه اقدام خواهیم کرد، سخنگوی این ائتلاف نیز آقای حدادعادل است.

وی در ادامه موضوع مقابله برخی از افراد با شخص و جایگاه ولایت را پیش کشید و گفت: عده‌ای به دنبال شورایی شدن ولایت فقیه و تخریب این جایگاه بوده و  هستند که جدیداً شفاف‌تر حرف‌های خود را می‌زنند.

آقاتهرانی با بیان اینکه باید مراقب این چنین افراد و اطرافیان آنها باشیم چرا که این ها عمروعاص‌های 1300 ساله هستند، خاطرنشان کرد: این افراد و افراد همسو با این طیف‌ها برای رسیدن به اهداف خود در حال حمله به شورای نگهبان نیز هستند که باید مواظب این موضوع نیز باشیم تا به هدف خود نرسند.

منبع:نسیم

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات