امروز : دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۸/۲۵
کد خبر : 36008
چاپ خبر :
در پنجمین کنفرانس بین‌المللی صنعت احداث و انرژی

جهانگیری: نباید از کوره در برویم/ ایجاد رکود تقصیر دولت قبل است

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به برخی انتقادات و توهین‌هایی که به رئیس جمهور می‌شود، اظهار کرد: ما برای حل مشکلات مردم و کشور باید این مسائل را تحمل کنیم و نباید از کوره در برویم و ناراحت شویم؛چراکه آمده‌ایم مشکلات را حل کنیم.

اسحاق جهانگیری

به گزارش بیان نیوز، به نقل از ایسنا، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در پنجمین کنفرانس بین‌المللی صنعت احداث و انرژی که صبح امروز در سالن همایش‌های کتابخانه ملی برگزار شد در بخشی از سخنانش با اشاره به برخی مشکلات ایجاد شده در گذشته و ایجاد رکود در اقتصاد به دلیل سوء مدیریت‌ها که در دوره‌های قبل انجام گرفته است، اظهار کرد: رئیس جمهور کشور به خاطر دفاع از مصالح کشور شنونده‌ توهین‌های بسیاری است.

وی با اشاره به برخی توهین‌هایی که به رئیس جمهور می‌شود، اظهار کرد: در تاریخ کشور این رویه سابقه ندارد چراکه همین افرادی که در هشت سال گذشته، رئیس جمهور به هر صورت که می‌خواست حرف می‌زد و هر کاری که می‌خواست با منابع کشور انجام می‌داد، یک بار لب به اعتراض علیه آن رئیس جمهور نگشودند،‌ امروز با این تعابیر راجع به رئیس جمهور حرف می‌زنند و به او اهانت می‌کنند.

جهانگیری ادامه داد: ما برای حل مسائل مردم و کشور باید این مسائل را تحمل کنیم و نباید از کوره در برویم و ناراحت شویم؛ چرا که آمده‌ایم این مشکلات را حل کنیم.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات