امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۷/۰۹
کد خبر : 32379
چاپ خبر :
شوک و اندوه در اردوگاه سرخپوشان/بروز رسانی شد

کاپیتان پرسپولیس درگذشت/نوروزی به سفر ابدی رفت/ متن پیام های تسلیت و مصاحبه ورزشکاران و هنرمندان

بامداد امروز کاپیتان فوتبال پرسپولیس به دیار باقی شتافت.

 به گزارش بیان نیوز به نقل از فارس؛ هادی نوروزی کاپیتان تیم پرسپولیس به دلیل سکته قلبی در ساعت 4 صبح امروز به بیمارستان آتیه منتقل شد اما متاسفانه این بازیکن جان خود را از دست داد.

پندار خمارلو مدیر رسانه ای پرسپولیس در گفت و گو با فارس این خبر را تایید کرد.

باورنکردنی:کاپیتان متعصب پرسپولیس درگذشت

 به گزارش بیان نیوز به نقل از ورزش 3؛ نوروزی که تنها ٣٠ سال داشت در خواب سکته کرده و انتقال او به بیمارستان هم نتیجه ای در پی نداشته است.

به گفته همراهان نوروزی، او ساعت ۴ صبح امروز بر اثر حمله قلبی در خانه به کما رفته و جان به جان آفرین تسلیم کرده است.

هنوز جزییاتی از این خبر هولناک منتشر نشده است.

پیکر نوروزی به سردخانه منتقل شد

فوت هادی نوروزی

 به گزارش بیان نیوز به نقل از ورزش 3؛ در حالیکه با ورود چند بازیکن قدیمی مثل جواد کاظمیان و علی انصاریان لحظه به لحظه به ازدحام لابی بیمارستان آتیه اضافه می شود ، پیکر کاپیتان پرسپولیس به سردخانه منتقل شد .

هنوز مشخص نیست که خانواده وی چه تصمیمی برای برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری وی دارند اما ممکن است همین امروز ، این کار انجام شود .

در این زمینه باید منتظر اطلاعه های رسمی بود .

 

پیام تسلیت برانکو به مناسبت فوت نوروزی

 به گزارش بیان نیوز به نقل از ورزش 3؛ برانکو که دقایقی پیش از این خبر مطلع شده است ، گفت : این تراژدی بزرگ را به جامعه ورزش ایران تسلیت می گویم . ما یک ورزشکارجوان، ممتاز ، خوش اخلاق و متعصب را از دست دادیم و من کلمه ای در توصیف این فقدان بزرگ ندارم . برای خانواده نوروزی صبر آرزو می کنم و امیدوارم روح او در شادی و آرامش باشد .

سرمربی پرسپولیس که از شدت تاثر قادر به سخن گفتن نبود در پایان بازهم این ضایعه را به هواداران پرسپولیس تسلیت گفت .

 

خوردبین: نوروزی هیچ سابقه قلبی نداشت

 به گزارش بیان نیوز به نقل از ورزش 3؛ خوردبین گفت: هادی با قدرت و صلابت همیشگی در تمرین دیروز حاضر بود و هیچ کداممان نمی توانیم باور کنیم که او امروز صبح فوت کرده باشد. هادی صبح امروز دچار حمله قلبی شده و انتقال او به بیمارستان نیز هیچ تاثیری نداشته است. ما همگی عزادار نوروزی هستیم و به خانواده اش تسلیت می گوییم.

 

احتمال انتقال پیکر نوروزی به بابل

به گزارش بیان نیوز به نقل از ورزش 3؛ در حالی که اهالی فوتبال و هواداران به دنبال کسب خبر از مراسم تشییع هادی نوروزی هستند گفته می شود خانواده نوروزی قصد دارند او را به زادگاهش بابل منتقل کنند تا در آنجا به خاک سپرده شود. محمود خوردبین این خبر را لحظاتی پیش تایید کرد.

سیل پیام‌های تسلیت به مناسب فوت هادی نوروزی

به گزارش بیان نیوز به نقل از ورزش 3؛ تاکنون چهره هایی مثل علی دایی، امیر قلعه نویی، یحیی گل محمدی، علیرضا منصوریان، سهراب بختیاری زاده، دراگان اسکوچیچ، فرهاد کاظمی،ادموند بزیک، مهرداد میناوند، حمید درخشان، عبدالله ویسی، حسین فرکی، سیاوش بختیاری زاده، فیروز کریمی، محمد خاکپور، امیر عابدینی، علی فتح الله زاده، افشین پیروانی، محمد نوری و … این ضایعه را به جامعه فوتبال تسلیت گفته اند.

پیام تسلیت باشگاه تراکتورسازی

به گزارش بیان نیوز به نقل از ورزش 3؛ هادی نوروزی کاپیتان تیم پرسپولیس به دلیل سکته قلبی در ساعت 4 صبح امروز به بیمارستان آتیه منتقل شد اما متأسفانه این بازیکن جان خود را از دست داد.

در این راستا باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی ضایعه درگذشت این بازیکن را به جامعه ورزشی کشور، باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و خانواده این ورزشکار تسلیت گفته و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات الهی را از خداوند متعال خواستاراست.

پیام تسلیت پرویز مظلومی و کادرفنی استقلال

به گزارش بیان نیوز به نقل از ورزش 3؛ سرمربی آبی پوشان تهران در این باره گفت از شنیدن این خبر شوکه شدم و امیدوارم خدا به خانواده نوروزی صبر بدهد، ما و باشگاه استقلال در این غم بزرگ شریک هستیم.

توضیحات کادر پزشکی پرسپولیس

به گزارش بیان نیوز به نقل از ورزش 3؛ هادی نوروزی که صبح امروز در بیمارستان آتیه درگذشت جامعه فوتبال را در شوک فرو برده است.

میثم علیپور در این باره گفت: ساعت 5 صبح همسر هادی نوروزی با من تماس گرفت و اعلام کرد هادی نفس نمی کشد و از او خواستم سریعا با اورژانس تماس بگیرد.

وی ادامه داد: بعد از حضور اورژانس با کادرتخصصی اورژانس حامل هادی نوروزی تماس گرفتم که اعلام کردند زمانی که رسیدند او فوت کرده بود.

فیزیوتراپ پرسپولیس افزود: آنها با این حال 4 آدرنالین به او تزریق کردند و عملیات مربوط به احیا را انجام دادند. با حضور در بیمارستان نیز 50 دقیقه عملیات مربوط به احیا انجام شد اما …

 

هادی نوروزی قبل از رسیدن به بیمارستان فوت شد

به گزارش بیان نیوز به نقل از ورزش 3؛ و بر اساس شنیده ها از کادر اورژانس و مراقبت های ویژه بیمارستان آتیه تلاش برای احیای قلب هادی نوروزی ناکام بوده ومرحوم در فاصله زمانی قبل از حضور در بیمارستان فوت شد.

گزارشهای پزشکی حکایت از این دارد که به دنبال توقف جریان پمپاژ خون بلافاصله جریان گردش ششی متوقف و بیمار به حالت کما میرود لذا تیم پزشکی علیرغم توان و دانش بالا نتوانست هادی نوروزی که متاسفانه فوت شده به بیمارستان رسید را احیا کرده به زندگی برگرداند.

 

ازدحام جمعیت و اشکهای برانکو

به گزارش بیان نیوز به نقل از ورزش 3؛ برانکو ایوانکوویچ دقایقی پیش به بیمارستان آتیه آمد و در میان ازدحام جمعیت خود را به داخل کشید تا با خانواده نوروزی همدردی کند .

بغض برانکو به محض دیدن بازیکنان پرسپولیس شکست .

فوت هادی نوروزی13

 

پیام تسلیت علی دایی

به گزارش بیان نیوز به نقل از ورزش 3؛ علی دایی طی پیامی اعلام کرد: خبری بهت آور ، پنجشنبه تقویم ها را ویران کرد. کاپیتان نجیب پرسپولیس رفتنش هم مثل همه روزهای بودنش ساده و آرام بود. باورش سخت است ولی فوتبال مان در عزای یکی از بهترین هایش رخت سیاه برتن کرده است. برای تسلیت گویی جملات گنگ و بی معنا شده اند. در غم بازماندگان شریکم.

 

مسلمان: همه فکر می کنیم این خبر دروغ است

به گزارش بیان نیوز به نقل از ورزش 3؛ مسلمان که به هیچ وجه قصد گفت و گو نداشت، در این باره گفت: همه منتظریم هادی از اتاقش بیرون بیاید و به همه ما بگوید این یک شوخی بوده. مگر می شود بازیکنی به سلامت نوروزی در این سن و سال و با این شرایط بدنی دچار چنین حادثه ای بشود؟ من واقعا چیزی ندارم بگویم جز اینکه امیدوارم خانواده اش از خدا صبر بگیرند. این ضایعه چیزی نیست که بشود با آن کنار آمد.

او ادامه داد: این اتفاق تلخ را به جامعه فوتبال ایران تسلیت می گویم واقعا تلخ و باورنکردنی است.

 

نورمحمدی: هادی تا ابد در قلب پرسپولیسی هاست

به گزارش بیان نیوز به نقل از ورزش 3؛ کاپیتان دوم پرسپولیس در مورد فوت هادی نوروزی گفت: یکی از بهترین و خوب ترین رفقایم را از دست دادم و واقعا این خبر بدترین خبر زندگی ام بوده.

او ادامه داد: نوروزی تا ابد در قلب پرسپولیسی ها باقی خواهد ماند چراکه یک بازیکن خوش اخلاق، بی ادعا و ممتاز بود که هرگز از او چیزی جز خوبی به یاد نداریم.

 

پیام باشگاه پدیده برای درگذشت کاپیتان پرسپولیس

به گزارش بیان نیوز به نقل از ورزش 3؛ باشگاه ورزشی پدیده خراسان، طی پیامی فوت نابهنگام هادی نوروزی، کاپیتان با اخلاق پرسپولیس را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است:
گاهی باور کردن برخی اتفاقات واقعا سخت می‌شود، اتفاق تلخ سحرگاه پنجشنبه ۹ مهرماه ۱۳۹۴ نیز از جنس همان اتفافات است.
باوکردنی نیست وقتی ببینیم هادی نوروزی کاپیتان با اخلاق، آرام و دوست‌داشتنی پرسپولیس از میان‌مان رفته‌است.
تمامی اعضای باشگاه پدیده خراسان نیز همچون سایر اهالی فوتبال از زمان انتشار این خبر در شوک هستند و خود را در این مصیبت بزرگ شریک می دانند.
باشگاه ورزشی پدیده خراسان این ضایعه دردناک را به تمامی اعضای باشگاه بزرگ پرسپولیس، هواداران این تیم و خانواده محترم نوروزی تسلیت می‌گوید و از خداوند منان برای تمامی بازماندگان و دوست‌داران مهاجم فقید پرسپولیس طلب صبر می‌کند.

حضور استقلالی ها در خانه نوروزی

به گزارش بیان نیوز به نقل از ورزش 3؛ هادی نوروزی با خبر فوتش فوتبال ایران را عزادار کرده و اهالی فوتبال به فراخور و دسترسی به این ضایعه واکنش نشان داده اند. بازیکنان استقلال نیز با حضور در منزل کاپیتان پرسپولیس به خانواده او تسلیت می گویند.

 

پروین: یک بازیکن شایسته را از دست دادیم

به گزارش بیان نیوز به نقل از ورزش 3؛ پروین به خبرنگار ما گفت: او یکی از بهترین بازیکنان تیم بود و من نمی توانم مرگ او را باور کنم. هضم این حادثه واقعا سخت است و من برای خانواده او نگرانم چون واقعا یک پسر جوان شایسته از بین ما رفته است.
پروین در پایان حرف هایش این ضایعه را به همه تسلیت گفت.

 

پیام تسلیت افشین قطبی به مناسب فوت نوروزی

به گزارش بیان نیوز به نقل از ورزش 3؛ قطبی در این پیام نوشته است هادی یک پسر خوب و متعهد و خوش اخلاق بود که فوت او باورکردنی نیست. این خبر باعث آزردگی روح همه اهالی فوتبال در ایران است و البته هر کسی که نوروزی را می شناخت. برای او و خانواده اش صبر و برای روح بزرگ هادی آرزوی آرامش می کنم.
امیدوارم همه در کنار هم این غم بزرگ را بگذرانند، اگرچه با تمام وجود غمگینیم.

 

پیام تسلیت هنرمندان به مناسبت درگذشت نوروزی

به گزارش بیان نیوز به نقل از ورزش 3؛ هنرمندان ایرانی به طور جداگانه فوت ناگهانی کاپیتان خوش اخلاق پرسپولیس را تسلیت گفتند.
مهراب قاسمخانی، لیلا بلوکات ، عوامل سریال شهرزاد، رضا صادقی، اشکان خطیبی،بابک جهان بخش،نرگس محمدی،محسن تنابنده، امیر آقایی،امیر مهدی ژوله و …پیام های تسلیت خود را در شبکه های اجتماعی شان منتشر کردند.

کی‌روش: یک دوست، یک برادر و یک هم‌تیمی‌مان را از دست دادیم

 

تیم ملی

به گزارش بیان نیوز به نقل از ورزش 3؛ بازیکنان تیم ملی که صبح روز چهارشنبه خود را آماده حضور در تمرین ریکاوری می کردند با شنیدن خبر درگذشت ناگهانی هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس در بهت بزرگی فرو رفتند.
غم از دست دادن این همبازی، بازیکنان تیم ملی را به شدت ناراحت کرد و در چهره تک تک آنها این ناراحتی مشخص بود.
بعد از صرف صبحانه، کارلوس کی روش از بازیکنان خواست 10 دقیقه زودتر در سالن حاضر شوند.
پس از حضور بازیکنان در سالن، کارلوس کی روش در جمع بازیکنان با شکستن سکوت سنگین سالن گفت: “آقایان! امروز روز ناراحت کننده ای برای همه ماست.روز بسیار غمگین و جانگدازی برای تک تک ماست. یک دوست، یک برادر و یک هم تیمی خوبمان را از دست دادیم. از شما می خواهم به احترام هادی بایستید و یک دقیقه سکوت کنید و برای آمرزش او دعا کنید. از خداوند بزرگ عاجزانه درخواست می کنیم که این دوست عزیز، این پسر گل، این برادر عزیز و این پدر مهربان را مورد رحمت و مغفرت خودش قرار بدهد.”

وزارت ورزش درگذشت نوروزی را تسلیت گفت

به گزارش بیان نیوز به نقل از ورزش 3؛ وزارت ورزش و جوانان در پیامی درگذشت ناگهانی ورزشکار بااخلاق کشورمان “هادی نوروزی” را به خانواده بزرگ فوتبال به ویژه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تسلیت گفت .

 

پیام تسلیت جواد نکونام

به گزارش بیان نیوز به نقل از ورزش 3؛ جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی هم مثل اکثر فوتبالیست ها از درگذشت ناگهانی هادی نوروزی شوکه شده است.

نکونام گفت: هادی نوروزی یکی از با اخلاق ترین بازیکنان پرسپولیس بود. امیدوارم خدا به خانواده آش صبر بدهد تا بتوانند با این مصیبت کنار بیایند.

رحمتی : هادی محجوب بود

به گزارش بیان نیوز به نقل از ورزش 3؛ در پی درگذشت ناگهانی هادی نوروزی،مهدی رحمتی با انتشار پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.
وی در پیام خود نوشت:انالله و انا الیه راجعون
و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی اغازی بی پایان را می سراید . هنوز رفتن هادی نوروزی را باور ندارم . خاطرات هادی محجوب از یادمان می گذرد…درگذشت هادی عزیز رو به خانواده ، دوستان و اهالی فوتبال تسلیت می گویم .

 

پیام تسلیت اندرانیک تیموریان

به گزارش بیان نیوز به نقل از ورزش 3؛ تیموریان که با وجود خواندن اخبار هنوز فوت نوروزی را باور ندارد باز هم در این مورد سوال می کند.
تیموریان در مورد نوروزی می گوید: او بازیکن با اخلاق و فوتبالیست خوبی بود و من از دست دادن او را به خانواده آش و جامعه فوتبال تسلیت می گویم و امیدوارم خدا به خانواده اش صبر بدهد.

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات