امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۶/۲۱
کد خبر : 31213
چاپ خبر :
بیان نیوز:

افزایش شمار قربانیان حادثه سقوط جرثقیل در مکه به ۱۰۷ کشته و ۲۳۸ زخمی+ فیلم

سازمان دفاع مدنی عربستان اعلام کرد که شمار قربانیان حادثه سقوط جرثقیل در مسجد الحرام در مکه به ۱۰۷ کشته و ۲۳۸ زخمی رسیده است.

به گزارش بیان نیوز به نقل از تسنیم؛ سازمان دفاع مدنی عربستان اعلام کرد که شمار قربانیان حادثه سقوط جرثقیل در مسجد الحرام در مکه به 107 کشته و 238 زخمی رسیده است.

«محمد المنصوری» سخنگوی رسمی امور مسجد الحرام و مسجد النبی اعلام کرد که در ساعت 5:30 دقیقه عصر روز جمعه به وقت محلی به دلیل توفان و وزش شدید باد و باران یکی از جرثقیل‌هایی که برای ساخت وساز در مسجد الحرام نصب شده بود سقوط کرد که این حادثه دلخراش را رقم زد.

روز گذشته (جمعه ) رسانه‌های عربستان سعودی گزارش دادند که در اثر سقوط یک جرثقیل در مسجدالحرام در مکه شماری از حجاج کشته و زخمی شدند.

تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده‌ است حاکی از این هستند که یکی از جرثقیل‌هایی که برای ساخت و ساز در مسجدالحرام به کار گرفته شده بودند، سقوط کرده است.

سلیمان العمرو، مدیرکل نیروهای امداد عربستان، می‌گوید: “اوضاع جوی بدی در مکه وجود دارد و طوفان شدید و بارش باران موجب شکسته شدن درختان و تکان شدید جرثقیل‌ها شده است که به همین علت یکی از این جرثقیل‌ها سقوط کرد.”

 

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات