امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۶/۱۷
کد خبر : 31135
چاپ خبر :
حسام نواب صفوی عنوان کرد:

زندان و جریمه نقدی مجازات مجری فارسی وان +سند

حسام نواب صفوی جرم مجری شبکه فارسی وان را محرز کرد و برای شفاف سازی، میزان مجازات توهین در فضای مجازی را یاد آور شد.
به گزارش بیان نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ در پی توهین چند روز پیش مجری شبکه معاند و بی هویت فارسی وان به مردم ایران و بعد از آن واکنش حسام نواب صفوی به عنوان یک وکیل نسبت به این ماجرا ،اکنون نواب صفوی مجازات این مجری را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.
پاسخ حسام نواب صفوی
وی در این پست نوشته است:
سلام؛ در درجه اول از مردم کشور، رسانه ملی، سایتها و خبرگزاریها و وبلاگها برای واکنش به توهین مجری شبکه ساخته شده توسط دشمنان ایران بنام فارسی١بسیار ممنونم.

٢. مجری این شبکه در دادگاهی که تشکیل خواهد شد میتواند حضور یابد و مستندات قانونی خود دال بر توهین به مردم ایران و صحنه سازی علیه هنرمندان به لحاظ قانونی اثبات نماید، مجری مربوطه شاید بگوید جک گفتم یا جو سازی کند اما اینکه اینقدر در توهین به مردم و جوسازی علیه هنرمندان اصرار دارد باید در دادگاه پاسخ دهد بدیهی است در صورت عدم حضور وی در دادگاه مدرک و سند محکمه پسندی ندارد.

٣. یکبار دیگر به همه گفتم ما ایرانیها مظهر تمدن و فرهنگ هستیم بازیگران و اشخاص زیادی در خصوص توهین در فضای مجازی به من وکلای همکار من مراجعه کردند. دادسرای جرائم اینترنتی بسیار دقیق عمل میکند حتی اگر شخصی با فیلتر شکن در فضای مجازی اقدام به توهین کند بلافاصله آی پی آدرس او کشف و مشخصات او از محل و یا شرکتی که اینترنت دریافت میکند مانند شناسنامه مشخص میشود فقط با این تفاوت که توهین وی مکتوب در اختیار دادسرا قرار میگیرد پس اگر کسی فکر میکند از محلی به کسی توهین کند نمیتوان او را پیدا کرد وکلای بسیاری آماده طرح شکایت و دادسرای جرایم اینترنتی آماده کشف جرم است حتی کسانی که در خارج از ایران زندگی میکنند از طریق تحقیقات میتوان به نام و نام خانوادگی آنها پی برد اینکه مواظب اظهارات خود باشید و همینطور که ضمیمه حقوقی روزنامه همشهری اشاره کرده راهی زندان نشوید.

اگر شکایتی به بنده دال بر توهین در فضای مجازی ارائه شود بلافاصله از دادسرا تقاضای تعقیب وی را خواهم کرد و با اجازه بازپرس پرونده عکس متهم با ذکر توهینش منتشر، آنگاه روانه زندان خواهد شد منتظر دادگاه مجری شبکه فارسی١باشید و بعد از اعلام رای دستگاه قضایی اظهارات خود را میتوانید بیان کنید توهین به ملت ایران جوک نیست زمان همه چیز را ثابت خواهد کرد.

سپاسگزارم

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات