امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۵/۳۱
کد خبر : 30514
چاپ خبر :
معاون فرماندار گلپایگان

مسئولین مردم را در جریان عملکرد خود قرار دهند

علیرضا غیور بیان کرد: از مسئولین ادارات انتظار می رود ، با ارائه گزارش، مردم را در جریان عملکرد و خدمات دو ساله دولت قرار داده و آنان را از عملکرد یک ساله خود مطلع نمایند.
به گزارش بیان نیوز، علیرضا غیور معاون فرماندار شهرستان گلپایگان در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت ضمن تجلیل ازشهیدان رجایی وباهنر وآغاز هفته دولت اظهارکرد: یکی از نیازهای ضروری امروز جامعه ما با توجه به شرایط موجود در دنیا ، حفظ وحدت و انسجام و همدلی در بین آحاد مردم است .
وی با بیان اینکه دشمن از طریق ایجاد کوچکترین اختلاف، همواره در صدد نفوذ به کشور ما می باشد، عنوان کرد: همانگونه که مشاهده می شود به دلیل چند دستگی و چند زبانی در کشورهای همسایه، دشمن جای پای محکمی را برای نفوذ خود ایجاد کرده است.
وی با تاکید بر اینکه باتقویت روحیه همدلی و وفاق در هفته دولت و با شعار “دولت تدبیر و امید؛ دولت همدل مردم” موضوعات جامعه باید توسط مسئولین مورد پیگیری قرار گیرد، تصریح کرد: از مسئولین ادارات انتظار می رود ، با ارائه گزارش، مردم را در جریان عملکرد و خدمات دو ساله دولت قرار داده و آنان را از عملکرد یک ساله خود مطلع نمایند.
غیور عنوان کرد: در هفته دولت علاوه بر بهره برداری از  10 پروژه عمرانی ،تولیدی و خدماتی در شهرستان گلپایگان ، برگزاری شورای اداری، تجلیل از شهدای کارمند، نشست خبری، تجلیل از کارکنان و نخبگان و فرهیختگان ، برگزاری نماز وحدت و نصب بنر اطلاع رسانی در ادارات از دیگر برنامه های این هفته می باشد.
علی فیروزی رئیس شورای شهرگلپایگان نیز درجلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت ؛ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت و  هفته دولت به همه فعالان عرصه خدمت رسانی به مردم اظهار کرد: هفته دولت فرصت بسیار خوبی است که دستگاهها و ادارات، عملکردخود را به مردم گزارش دهند و باتوجه به شعار دولت که تدبیر و امید و همدلی و همزبانی است، امید است همه ما درجهت اهداف دولت و خدمت به مردم ، به ویژه اقشار ضعیف جامعه کوشاباشیم  .
وی با اشاره به اینکه همه ما می توانیم عامل وحدت در جامعه می باشیم عنوان کرد:در شهرستان گلپایگان افراد فرهیخته و نخبگان زیادی هستند که در نهایت گمنامی بسر می برند وهفته دولت فرصت مناسبی جهت معرفی این افراد و استفاده از ظرفیت و توانایی بالای آنان خواهد بود.
Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات