امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۵/۲۹
کد خبر : 30425
چاپ خبر :
رئیس اداره راه و مسکن و شهرسازی شهرستان گلپایگان

بهره برداری از محور چهار خطه گلپایگان-خمین و گلپایگان – خوانسار و بالعکس در دهه مبارک فجر

مهندس علیرضا اختری بیان کرد:تکمیل محورهای مواصلاتی شهرستان همچون اتصال چهار خطه محور گلپایگان - خمین و گلپایگان - خوانسار و بالعکس تا کنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ان شالله تا دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید

به گزارش بیان نیوز، مهندس علیرضا اختری، رئیس اداره راه و مسکن و شهرسازی گلپایگان در مصاحبه با خبرنگار بیان اظهار داشت: طی جلسه ای که با حضور مدیر کل راه و مسکن و شهرسازی استان و معاونانشان در شهرستان برگزار گردید ، پس از بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان همچون اتصال چهار خطه محور گلپایگان – خمین که 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است ، مقرر گردید یک سری عملیات اجرایی در شهرستان آغاز گردد.

وی با بیان اینکه این محور که طول آن 45 کیلومتر می باشد در حال تکمیل می باشد عنوان کرد: در حوزه گلپایگان  با بهینه نمودن این طرح و انجام اصلاحاتی همچون ایجاد دوربرگردان، ان شا الله این محور در دهه مبارک فجر به بهره برداری کامل خواهد رسید .

وی در خصوص عملیات چهار خطه محور موته – گلپایگان عنوان کرد: با توجه به اینکه حوزه شهرستان گلپایگان در این محور تا سه راهی لایبید می باشد، عملیات ما در این محور به اتمام رسیده و ما در حوزه شهرستان کاری نداریم و تکمیل مابقی آن که 12 کیلومتر بوده و جزو حوزه میمه می باشد به دلیل نبود اعتبارات در حال پیگیری است که به محض وصول اعتبار، تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

اختری با اشاره به عملیات آسفالت ریزی محور در-تیکن ابراز کرد: روکش آسفالت این محور نیز در حال تکمیل است و فقط 8 کیلومتر از آن باقی مانده است و ان شالله تا پایان سال این پروژه تکمیل خواهد شد و کل این مسیر از روکش آسفالت نو برخوردار خواهد گردید.

وی در باره بهسازی مسیر گلشهر اظهار داشت : با موافقت مدیر کل مقرر شد به خاطر تردد بیش از حد در این مسیر ، حدود 2 کیلومتر از این مسیر که از داخل این شهر می گذرد بهسازی گردد و 2کیلومتر باقی مانده انتهای گلشهر توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان و شهرداری گلشهر نهایتاً ظرف 3 الی 4 ماه آینده به بهره برداری برسد.

وی در مورد احداث خدمات رو بنایی در مسکن مهر تصریح کرد: احداث این خدمات همچون ساخت مدرسه، مراکز بهداشتی و غیره بر عهده ادارات خدمات رسان می باشد و اداره راه و مسکن و شهرسازی دخالتی در این کار ندارد. فقط ما موظف به تحویل زمین به ارگانهای مربوطه می باشیم تا نسبت به احداث آن مرکز خدماتی در سایت مسکن مهر اقدام نمایند.

رئیس اداره راه و مسکن و شهرسازی ادامه داد: در بحث رفع نقاط حادثه خیز، از جمله درب امامزاده ، سه راهی ملازجان و سرآور و … مصوب گردید، اداره راه و مسکن و شهرسازی پس از انجام عملیات آزادسازی این نقاط توسط بخشداری و دهیاران محترم ، بلافاصله وارد عمل شده و نسبت به اصلاح و مرمت آنجا اقدام نماید و یک طرح بهینه ای را روی آن مسیرها اجرا نماید.

وی در خصوص محور چهار خطه گلپایگان-خوانسار اظهار کرد: خوشبختانه چهار خطه نمودن این محور تا کنون 90 در صد پیشرفت فیزیکی داشته است و ان شا الله حداکثر تا دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید .

اختری با اعلام اینکه جهت تکمیل 5 کیلومتر از کنار گذر روستای وانشان در این مسیر، نیاز به تامین اعتبار می باشد عنوان کرد: ان شا الله با پیگیری های صورت گرفته وپس از تامین اعتبار لازم،تا سال آینده  این مسیر تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. رضا گفت:

    با سلام.به این مسئولین بگید این چه وضع شبکه دیجیتال است؟ دیروز و امروز که نه بادی امد و نه باران پس چرا قطع شد؟ترکوندن هفته یک بار قطع میشه.دو هفته پیش قطع بود.دیروز صبح قطع بود،امروز هم بعضی شبکه ها قطع است.اگر قرار باشد این وضع شبکه دیجیتال باشد ما بریم ماهواره بگیریم خودمون را هم راحت کنیم.

دیدگاه شما

تبلیغات