امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۵/۲۸
کد خبر : 30353
چاپ خبر :
از دهم لغایت بیستم شهریور ماه

نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی و ملزومات مورد نیاز دانش آموزان برپا خواهد شد

علی یوسفی بیان کرد: به مناسبت نزدیک بودن به فصل بازگشایی مدارس و آغاز خرید مهرماه دانش آموزان و با هدف تقویت فرهنگ و صیانت از ارزشهای ایرانی- اسلامی و حذف نمادها و فرهنگهای غربی، نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی و ملزومات مورد نیاز مدارس برپا خواهد شد.
به گزارش بیان نیوز، علی یوسفی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت در جمع خبرنگاران اظهارداشت: به مناسبت نزدیک بودن به فصل بازگشایی مدارس و آغاز خرید مهرماه دانش آموزان، با نظر اکثریت اعضای کمیته برگزاری عرضه مستقیم کالا در تاریخ 25 مرداد ماه، برپایی نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی و ملزومات مورد نیاز مدارس در دستورکار قرار گرفت.
وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این نمایشگاه تقویت فرهنگ و صیانت از ارزشهای ایرانی- اسلامی و حذف نمادها و فرهنگهای غربی می باشد عنوان کرد: این کمیته شامل نماینده فرماندار ،نماینده شهردار ، نیروی انتظامی و اتاق اصناف می باشد واداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان، متولی این کمیته  در برگزاری نمایشگاههای مختلف می باشد.
وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه از دهم لغایت بیستم شهریور ماه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان برگزار خواهد شد افزود: در این نمایشگاه کلیه ملزومات ، نوشت افزار و اقلام مورد نیاز دانش آموزان، شامل لوازم التحریر ، کیف و کفش و پوشاک مدارس مانند مانتو شلوار و لباس فرم عرضه خواهد گردید.
 علی یوسفی ادامه داد: کلیه این اقلام با سود بسیار ناچیز و برمبنای فاکتور خرید فروشندگان توزیع خواهد شد بطوریکه اقلامی همچون لوازم التحریر با  سود 8 درصد و کیف و کفش و پوشاک با سود 10 درصد به خریداران ارائه خواهد گردید.
رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ،شهرداری وشورای اسلامی شهر گلپایگان و اتاق اصناف شهرستان که در برپایی این نمایشگاه همکاری می نمایند تصریح کرد:امید است اداره صنعت و معدن وتجارت، در ترویج فرهنگ و حفظ ارزشهای ایران اسلامی به عنوان جزیی از جامعه بتواند رسالت خود را ایفا نماید.
شایان ذکر است ساعات بازدید از این نمایشگاه صبحها از ساعت 9 الی 13 و بعد از ظهرها  از ساعت 17 الی 22 خواهد بود و در صورت نیاز و استقبال همشهریان، تاریخ برگزاری نمایشگاه تمدید خواهد شد.
Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات