امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۵/۲۸
کد خبر : 30390
چاپ خبر :
آشنایی با سردمدار حمله به احکام اسلام میان ضدانقلاب

مهرانگیز کار؛ ابزار دست «روزآنلاین»/ چه کسی صدور قطعنامه حقوقی علیه ایران را پیشنهاد داد؟!

او که اتهامات بسیاری را به دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران وارد کرده است از محافل غربی می‌خواهد به بهانه‌ی حقوق بشر در امور داخلی ایران دخالت مستقیم داشته باشند.

 

n00439576-b

به گزارش بیان نیوز،تمرکز روی مباحث حقوق بشری و هجمه بر آرای محاکم قضایی بر اساس احکام اسلامی یکی از اهدافی است که سایت روزآنلاین از آن به عنوان اهرم فشار بر جمهوری اسلامی ایران در فضای رسانه‌ای استفاده می‌کند که مهرانگیز کار یکی از روزنامه‌نگاران فراری و عضو شورای سردبیران روزآنلاین رهبری این پروژه را بر عهده دارد.

وی حقوقدان و فعال اجتماعی طرفدار جنبش‌های فمنیستی و عضو شورای سردبیران سایت روزآنلاین است که توسط مسعود بهنود از اعضای سابق ساواک اداره می‌شود.

روزآنلاین که در تعریف پروژه براندازی نرم تحت حمایت بنیاد هیفوس (که بودجه خود را از وزارت امور خارجه هلند دریافت می‌کند) فعالیت دارد، یکی از مهم‌ترین اقدامات خود علیه جمهوری اسلامی ایران را از طریق مسائل حقوقی و زیرسئوال بردن احکام اسلامی و محاکم قضائی دنبال می‌کند.

مهرانگیزکار از اعضای اصلی هیئت تحریریه روزآنلاین و همکار محافل حقوق بشری آمریکا که در دانشکده‌ی حقوق امریکن یونیورسیتی آموزش‌های ویژه‌ای را پیرامون مسائل حقوق بشری دیده در اسفند ۱۳۷۹ مرکز فرهنگی زنان را برای اجرای حمایت از جنبش‌های فمنیستی که توسط بنیاد هیفوس تامین مالی آن‌ها صورت می‌گیرد ایجاد می‌کند.

وی که طی این سال‌ها با محافل غربی و بیگانه ارتباطات خوبی پیدا‌ می‌کند، اقدام به ارائه‌ی گزارش‌هایی علیه جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های حقوقی کرده و پیشنهاد صدور قطعنامه علیه ایران را در زمینه‌ی حقوق بشر ارائه می‌کند.

مهرانگیزکار به دلیل همین گزارش‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران مستحق دریافت جایزه حقوق بشر شناخته می‌شود!

او که اتهامات بسیاری را به دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران وارد کرده است از محافل غربی می‌خواهد به بهانه‌ی حقوق بشر در امور داخلی ایران دخالت مستقیم داشته باشند. وی در این رابطه به غربی‌ها توصیه می‌کند: “ضروری است جامعه‌ی جهانی با هدف ایجاد ثبات در ایران مطالبات و نیازهای ایرانیان را در مرکز توجه خود قرار دهد. دولت ایران در خلاء زندگی نمی‌کند، به طور کلی دولت در مبادلات بین‌المللی است که تعریف می‌شود، نه در خلاء. در نتیجه همه آن ارتباطاتی که دولت را در سطح بین‌المللی تعریف می‌کند باید مسئله نقض حقوق بشر در ایران را متذکر شده و نسبت به آن حساسیت نشان دهند.”

این ضدانقلاب فراری هم‌چنین با تقدیر از چهره‌هایی که ضد ملت ایران فعالیت می‌کنند، به دنبال تحریک قومیت‌ها علیه کشور رفته و درصدد رویارویی مردم مناطق کردنشین با جمهوری اسلامی ایران برمی‌آید.

وی از حرکت‌های ضد دینی در مخالفت با مظاهر اسلامی حمایت کرده و مبدع جریان ۸ مارس (روز جهانی زن با نگاه فمنیستی) برای مقابله با جمهوری اسلامی و حجاب در ایران می‌باشد.

مهرانگیزکار که بارها از خانواده‌ی پهلوی حمایت کرده، قطعنامه‌ی صادر شده در شورای حقوق بشر علیه ایران را نقطه عطفی برای توقف جمهوری اسلامی ایران دانسته و می‌گوید باید آن (جمهوری اسلامی ایران) را به هر شکل ممکن متوقف کرد.

او با حمایت از جنبش سبز، رنگ سبز را مطالبه‌ای برای اصلاحات و تغییر حکومت در ایران می‌داند و انقلاب سال ۱۳۵۷ توسط ملت ایران و به رهبری امام(ره) را خطای مردم معرفی می‌کند.

مهرانگیز کار معضلات اجتماعی نظیر فحشا و طلاق را نوعی اعتراض زنان به حکومت جمهوری اسلامی و مردم سالاری دینی دانسته و تمام تلاش خود را برای فشار سازمان‌های حقوق بشری به ایران از طریق رسانه‌ای همانند روزآنلاین به انجام می‌رساند.

منبع:جهان نیوز

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات