امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۵/۲۵
کد خبر : 30129
چاپ خبر :
با حکم دکتر زرگرپور استاندار اصفهان

محمد امین جمالی رسماً به سمت شهردار گلپایگان منصوب شد

رئیس شورای شهر گلپایگان بیان کرد:محمد امین جمالی فرزند نجف پس از انتخاب اکثریت اعضای شورا به عنوان شهردار گلپایگان ، و پیشنهاد به استانداری و شخص استاندار اصفهان ، روز گذشته مورخ 94/05/24 با حکم دکتر زرگر پور استاندار اصفهان رسماً به سمت شهردار گلپایگان منصوب شد.

به گزارش بیان نیوز، علی فیروزی رئیس شورای شهر گلپایگان در مصاحبه با خبرنگاران اظهار داشت: پس از استیضاح شهردار سابق گلپایگان در مورخ 94/01/30 ، طبق قانون سه ماه فرصت داشتیم تا شهردار جدید را انتخاب ، و به مبادی ذیربط معرفی نمائیم.

وی با بیان اینکه از تاریخ برکناری شهردار سابق گلپایگان، جهت انتخاب شهردار جدید بیش از 10 جلسه کاری را با اعضای شورا ، برگزار نمودیم عنوان کرد: ۲۶ نفر برای تصدی پست شهردار گلپایگان دعوت شدند که پس از بررسی رزومه کاری ، برنامه ها ، طرحها و دیدگاههای آنان توسط همکاران ما در شورای شهر گلپایگان ، 4 نفر از این افراد پس از کسب بالاترین رای به دور دوم راه پیدا نمودند.

وی ادامه داد: سرانجام از بین این 4 نفر محمد امین جمالی فرزند نجف با کسب 6 رای از 9 رای با انتخاب اکثریت اعضای شورا ،به عنوان شهردار گلپایگان انتخاب گردید و به استانداری و شخص محترم استاندار اصفهان پیشنهاد شد و روز گذشته مورخ 94/05/24 با حکم دکتر زرگر پور استاندار اصفهان رسماً به سمت شهردار گلپایگان منصوب شد.

رییس شورای شهر گلپایگان تصریح کرد: سعی ما و تمامی همکاران ما انتخاب بهترین شهردار برای مردم و شهر گلپایگان بوده است و از شهردار جدید انتظار داریم به بهترین صورت ممکن به مردم این دیار خدمت نموده و رضایت مندی آنان را جلب نمایند.

به گزارش بیان نیوز؛ محمدامین جمالی دارای مدرک تحصیلی لیسانس عمران و دانشجوی کارشناسی ارشد رشته عمران در مرحله نهایی دفاع از پایان نامه  می باشد و همچنین وی دارای ۱۴ سال سابقه کار اجرایی در شهرداری است که به مدت ۵ سال معاونت عمرانی شهرداری نطنز ، ۴ سال مدیر شهرسازی شهرداری گلپایگان ، و از سال ۱۳۹۱ تابحال نیز مسئول عمرانی شهرداری بهارستان می باشد.

شایان ذکر است  رئیس شورای شهر گلپایگان با بیان اینکه ایشان از دیروز رسماً به عنوان شهردار گلپایگان منصوب شده اند و مسئولیت شهرداری گلپایگان  از این تاریخ برعهده ایشان می باشد، افزود:  مراسم معارفه شهردار جدید طی چند روز آینده صورت خواهد پذیرفت

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. مصطفی گفت:

    به شهردار جدید پیشنهاد میکنم از تجربیات اقای دکتر بخشی استفاده کنند بالاخره ایشان هم دکتره هم شهردار بوده .

  2. نکونام گفت:

    بنده پیشناهد می کنم شهدار جدید از تجربیات آقای مصطفی استفاده کنند چون ایشان منتقد توانمندی هستند البته در به تمسخر گرفتن دیگران!!!!
    یا ایُّهَا الَّذینَ امَنُوا لا یَسْخَرْ قَوْمٌ مِنْ قَوْمٍ عَسى‏ انْ یَکُونُوا خَیْرا مِنْهُم وَ لا نِساءٌ مِنْ نِساءٍ عَسى‏ انْ یَکُنَّ خَیْرا مِنْهُنَّ وَ لا تَلْمِزُوا انْفُسَکُمْ وَ لا تَنابَزُوا بِالالْقابِ بِئْسَ الاسْمُ الْفُسُوقُ بَعْدَ الایمانِ وَ مَنْ لَمْ یَتُبْ فَاولئِکَ هُمُ الظّالِمُونَ. اى کسانى که ایمان آورده‏اید نباید گروهى از مردان شما گروه دیگر را استهزاء کنند، شاید آنها که مورد استهزاء واقع مى‏شوند بهتر از مسخره کنندگان باشند. و همچنین زنان یکدیگر را مسخره نکنند، زیرا ممکن است زنان مسخره شده از آنها که مسخره مى‏کنند بهتر باشند. و مبادا از یکدیگر عیب جویى کنید و زنهار از اینکه یکدیگر را با القاب زشت و ناپسند یاد کنید که پس از ایمان آوردن، نامى که نشان از فسق و فجور دارد بسیار زشت است و هر کس که از این رفتار توبه نکند ستمگر و ظالم است.

  3. مصطفی گفت:

    در قران هم اومده <> البته من وقت اعراب گزاری ندارم مسخره کردن با پیشنهاد دادن فرق میکنه اقای دکتر خداوکیلی خودتی ؟ ای ناقلا .قرآنم که بلدی

  4. 100رای گفت:

    بیان شرم کن

  5. ناشناس گفت:

    من نفهمیدم بیان از چه چیزی شرم کنه از دادن اطلاعات درست به مردم ویا از راستی و صداقت وزدن حرف مردم شرم کنه .بالاخره ثبت نظرات برای تبادل نظرات در همه رسانه ها مرسوم و بیان هم نباید این کامنتها را نمایش بده این آقای 100 تا 100تا ظاهرا برخی مطالب واقعی براش خوشایند نیست.

دیدگاه شما

تبلیغات