امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۵/۲۵
کد خبر : 30138
چاپ خبر :
در مراسم معارفه بخشدار جدید گلپایگان

امام جمعه گلپایگان:فتنه گران نمی خواستند مردم با آرامش و آسایش زندگی کنند

امام جمعه گلپایگان با اشاره به اینکه در جامعه احزاب مختلف و متفاوتی وجود دارد افزود: جناحها در جامعه نباید در تقابل با یکدیگر قرارگیرند و آنچه ملاک است نوع عملکرد و خدمت می باشد البته حساب فتنه گران و اینکه آنان نمی خواستند مردم با آسایش و آرامش زندگی کنند جدا می باشد.

به گزارش بیان نیوز، حجت الاسلام محمد رضا اسماعیلی امام جمعه گلپایگان در مراسم تودیع ومعارفه بخشدار سابق و جدید گلپایگان اظهار داشت: مدیران همواره در طول تاریخ جابجا می شوند و آنچه مهم است تحلیل ما از عملکرد آنهاست که می بایست این تحلیلها منطقی بوده و قضاوتهای ما به برخی از مسائل آلوده نباشد.

وی با بیان اینکه جابجایی مسئولین تنها یک جابجایی است و یکی از آلودگیهای جامعه مسائل پس ازجابجایی مسئولین است عنوان کرد: اگر به خدمتگزاری   مردم اعتقاد داریم ، باید ریاست را بعنوان خدمتگزار مردم  معنا نمائیم.

وی ادامه داد: آسیب و ویروس جدی  که در جامعه وجود دارد اینست که ، زمانی که مدیران کل و یا فرماندار تصمیم میگیرند که مسئولی را جابجانمایند، عده ای شروع به شلوغ کاری می کنند که این بسیار ناپسند است.

 امام جمعه گلپایگان با اشاره به اینکه در جامعه احزاب مختلف و متفاوتی وجود دارد افزود: جناحها در جامعه نباید در تقابل با یکدیگر قرارگیرند و آنچه ملاک است نوع عملکرد و خدمت می باشد البته حساب فتنه گران و اینکه آنان نمی خواستند مردم با آسایش و آرامش زندگی کنند جدا می باشد.

وی با توجه به معنی تضارب آرا گفت: آنچه مسلم است در فضای آرام و محبت آمیز می توان به نتیجه رسید و در فضای ملتهب و ناآرام مقصود حاصل نخواهد شد  و هدف اصلی ما باید این باشد که  یکدل و در کنارهم در کشور اسلامی به مردم خدمت کنیم.

اسماعیلی عنوان کرد: همه باید درجهت شکوفایی و پیشرفت شهرستان تلاش کنیم و درهمه مسائل نیاز نیست امام جمعه ورود پیداکند و دست مسئولین را ببندیم.

وی با بیان اینکه باید از تمامی ظرفیتها و تجربیات نیروها در شهرستان استفاده کرد و در شهرستان نیروکشی نکنیم و در پستی دیگر ازتجربیاتی که سالها کسب نموده اند استفاده کنیم ، خاطرنشان کرد: همواره باید به این نکته توجه داشت که هر موافقی دوست و هر مخالفی هم دشمن ما نیست.

وی ضمن قدردانی از زحمات هفت ساله خسرو نوبخت بخشدار سابق گفت: وی از نیروهای با ارزش و از سنگر سازان بی سنگر در زمان جنگ بوده است و باید از ظرفیت و توانایی این افراد در شهرستان استفاد کرد.

حسین فراست فرماندار شهرستان گلپایگان نیز در آیین تودیع و معارفه بخشدار سابق و جدید شهرستان گلپایگان اظهار داشت:شهرستان گلپایگان علی رغم پیشینه و قدمت تاریخی، متاسفانه هنوز دچار کمبود و عقب ماندگی است و اگر درصدد پیشرفت و شکوفایی شهرستان می باشیم باید با همدلی و صمیمیت در کنار یکدیگر، در شهرستان تلاش کنیم.
وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: کاندیداها نباید در صدد تخریب هم باشند وبه جای بیان نقاط ضعف رقیب ؛توانایی و ویژگیهای خود را بیان نمایند .
فراست تصریح کرد: تازمانی که به دنبال کارهای سیاسی بی محتوا در شهرستان باشیم هم چنان دچار عقب ماندگی خواهیم بود.
خسرو نوبخت بخشدار سابق شهرستان گلپایگان نیز در این مراسم اظهار داشت:هدف ما تنها باید خدمت به مردم باشد و اگر در انجام خدمت به دنبال اهداف و اغراض سیاسی خود باشیم، هم در دنیا و هم در آخرت دچار خسران خواهیم شد.
وی با بیان اینکه خدمت به جامعه افتخارمی باشد افزود: اگر هدف ما خدمت صادقانه و خالصانه و بی منت به مردم خصوصاً اقشار ضعیف جامعه باشد قطعاً با اجر و ثواب مضاعف همراه خواهد داشت.
بخشدار سابق گلپایگان اذعان کرد : باتوجه به وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم، متاسفانه دهیاری ها فاقد در آمد می باشند ولی با اعتبارات محدود و همیاری و همکاری شورای اسلامی روستاها، دهیاران توانستند اقدامات خوبی را در روستاها انجام دهند.
وی در پایان ضمن قدر دانی از تمام ادارات و ارگانهای یاری دهنده در انجام پروژه های روستایی برای بخشدار جدید آرزوی موفقیت کرد.
شایان ذکر است در پایان مراسم از زحمات هفت ساله خسرو نوبخت بخشدار سابق شهرستان گلپایگان تجلیل شد و محمد رضا توسلی به عنوان بخشدار جدید شهرستان گلپایگان  معرفی گردید.

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. مصطفی گفت:

    به به چه شود . چه تدبیری چه امیدی حقیقتا دست مریزاد .

  2. فراست گفت:

    از این تاریخ میمون و مبارک به بعد با تغیرات صورت گرفته در سطح شهرستان پیشنهاد می شود نام گلپایگان را به شهر گل وبلبل تغیر دهیم هرکه موافقه دست و جیغ و هورا

  3. ناشناس گفت:

    منظورت با کدام شخص

  4. ناشناس گفت:

    برای اقای ….. واقعا متاسفم که شهر که اباد کردند رفتند سراغ روستا خدا رحم کنه وای وای

دیدگاه شما

تبلیغات