امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۵/۲۳
کد خبر : 30030
چاپ خبر :
امام جمعه گلشهر

کسانی می توانند دم از قانون گرایی بزنند که خود مطیع قانون باشند

حجت الاسلام موسوی خراسانی بیان کرد: اگر مسئولیت خاصی بر عهده ما می باشد، در مرحله اول انتظار این است که خود مطیع قانون بوده و به آن احترام گذاریم ، نه اینکه هنگامی که قانون رأی خودش را صادر کرد، آن را زیر پا گذاشته و حکم قانون را زیر سئوال ببریم.

به گزارش بیان نیوز،حجت الاسلام والمسلمین سید علی موسوی خراسانی در نماز جمعه این هفته گلشهر که در مسجد جامع این شهر برگزار شد ضمن اشاره به اجرای حکم مهدی هاشمی رفسنجانی که بخاطر ارتکاب به جرائمی همچون عاملیت در فتنه 88، مفاسد اقتصادی و جرائم امنیتی روانه زندان گردید، اظهار کرد : مسوولان، نباید به سبب محبتی که در دل نسبت به فرزندان خود دارند قانون را زیر پا گذاشته و به حکم قانون اهانت نمایند.

وی بیان کرد:  اگر  مسئولیت خاصی بر عهده ما می باشد، در مرحله اول انتظار این است که خود مطیع قانون بوده و به آن احترام گذاریم ، نه اینکه هنگامی که قانون رأی خودش را صادر کرد،  آن را زیر پا گذاشته و حکم قانون را زیر سئوال ببریم.

امام جمعه گلشهر در ادامه به دستگیری و اعدام پسر آیت الله جنتی در جریان انقلاب اسلامی اشاره نمود و افزود: اگر امروز نظام ما بخاطر آیت الله جنتی قسم میخورد و ایشان را بعنوان یکی از  ارکان اصلی انقلاب می داند و اگر دشمنان برای تخریب وی برنامه های متعددی را اجرا می نمایند بخاطر این است  که برای شخصیتی همچون آیت الله جنتی آنچه در درجه اول حائز اهمیت می باشد ، اسلام و انقلاب اسلامی است.

وی افزود : ایت الله جنتی بخاطر اینکه فرزندش در جریان انقلاب در گروهک تروریستی منافقین حضور پیدا نمود، چهل روز روزه گرفتند و نذر کردند تا وی را دستگیر نموده  و به اشد مجازات برسانند.

وی ادامه داد: پس از دستگیری و اعدام فرزند ایشان ، نه تنها وی چیزی نگفت بلکه از اجرای درست حکم قانون حمایت هم نمود.

رئیس شورای راهبردی بسیج شهرستان با بیان اینکه سایر مسئولین ما نیز باید همانند آیت الله جنتی عمل نموده و تابع قانون باشند اظهار کرد: اگر فرزند ما مرتکب انجام جرمی شده و حاضر نباشیم , قانون برایش اعمال شود، چطور میتوانیم وقتی دوست نداریم عدالت برای خانواده خودمان اجرا گردد،دم از عدالت بزنیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی خراسانی ضمن آرزوی سلامتی برای آیت الله هاشمی رفسنجانی تاکید کرد :با ادله محکم و با توجه به خلاف هایی که مهدی هاشمی انجام داده است دیگر معنا ندارد که  توسط ایشان حمایت شود .

وی در پایان افزود: ان شاالله آیت الله رفسنجانی همانند سابق که همیشه پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب بودند اکنون در این مسئله نیز  تابع رأی صادره باشند.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات