امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۵/۲۳
کد خبر : 30020
چاپ خبر :
امام جمعه شهر گلپایگان

حق قانونی مردم ،حفظ حقابه آب کشاورزی گلپایگان از سد کوچری و سد قدیمی گلپایگان است.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی بیان کرد: در راستای رضایت مردم ، خصوصاً بهره برداران بخش کشاورزی که بخاطر مشکل کم آبی شدیداً گله مند می باشند از مسئولین شهرستان خواستاریم که جهت عملی شدن حقابه مردم اهتمام ورزند.

به گزارش بیان نیوز، حجت الاسلام محمد رضا اسماعیلی در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان که در مصلای نماز جمعه این شهر برکزار گردید اظهار داشت : با کش مکش مسئولان آمریکایی با کنگره بر سر توافق هسته ای با ایران، طبل رسوایی استکبار به صدا درآمده است و وابستگی مجلس آمریکا به صهیونیست برملا شده است.

وی با بیا ن اینکه یکی از دستاورد های توافق هسته ای، فاش شدن پشت پرده اقدامات آمریکا برای دنیا بود، تصریح کرد: امروز درهم و دینارهایی را که کشورهای عربی باید برای اسلام خرج نمایند، صرف خرید تسلیحات برای کشتن مسلمانان می شود.

وی با اشاره به سالروز مقاومت و پیروزی حزب الله بر ارتش انسان کش صهیونیستی در جنگ 33 روزه عنوان کرد: با این پیروزی که با کمک قدرت الهی به ثمر رسید، طلسم شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی در هم شکست.

 

خظیب نماز جمعه گلپایگان در ادامه با توجه به احداث سد کوچری که به منظور تامین آب شرب شهر قم و برخی از شهرهای دیگر، در حال ساخت می باشد ابراز کرد: در سنوات گذشته که آب در رودخانه گلپایگان جاری بود، برخی از روستاهای در مسیر این رودخانه، تا حدودی ازاین آب بهره مند بودند، اما متاسفانه هم اکنون با مشکل کم آبی مواجهند و حتی بسیاری از چاهها و قنوات آنان که برای کشاورزی از آن استفاده می نمایند خشک شده است.

وی با اشاره به اینکه در سفر سال گذشته وزیر نیرو به گلپایگان و حضور وی در شورای اداری شهرستان، ایشان نسبت به حفظ حقابه آب کشاورزی گلپایگان از سد کوچری و سد قدیمی گلپایگان به عنوان حق قانونی مردم شهرستان، قول مساعد دادند عنوان کرد: در راستای رضایت مردم ، خصوصاً بهره برداران بخش کشاورزی که بخاطر مشکل کم آبی شدیداً گله مند می باشند از مسئولین شهرستان خواستاریم که جهت عملی شدن حقابه مردم اهتمام ورزند.

اسماعیلی در ادامه از گلپایگان بعنوان یکی از قطبهای کشاورزی و دامدارای شهرستان نام برد و تصریح کرد: متاسفانه بخاطر  برخی بی توجهی ها ، بهره برداران این بخش، با مشکل مواجه شده اند، به گونه ای که وضعیت دامداری در شهرستان نسبت به سالهای گذشته در حد نصف تقلیل پیدا کرده است.

وی در پایان ضمن گرامیداشت 26 مردادماه سالروز بازگشت نخستین گروه از آزادگان به میهن اسلامی اظهار کرد: آزادگان سر افراز، که سالهای زیادی را در زندانهای حزب بعث سپری نمودند،  در برابر انواع شکنجه ها مقاومت نمودند ، که جا دارد از این عزیزان بخاطر مشقتهای فراوانی که بخاطر حفظ کیان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی کشیده اند تشکر نماییم.

 

 

 

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات