امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۵/۲۲
کد خبر : 29835
چاپ خبر :
فرماندار گلپایگان

رسالت خبرنگاران انتشار اخبار واقعی در جامعه است

حسین فراست بیان کرد: خبرنگار در نوشتن خبر باید ببیند که خبر بر اساس واقعیت باشد و به ناحق به کسی لطمه ای وارد ننماید و در نوشتار خود توجه داشته باشد که مبادا حقی، ناحق گردد.
فراست-فرماندار-گلپایگان-bayan-2-300x200
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان، حسین فراست فرماندارشهرستان گلپایگان در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان ضمن تبریک به مناسبت هفته خبرنگار اظهار داشت:خبرنگاری حرفه ای حساس وبسیار مهم است زیرا می تواند ازیک سو در جامعه ایجاد آرامش و از طرفی ایجاد تنش نماید.
وی بیان داشت: امانتداری و ارائه خبر بدون کم و کاست یکی از خصایص خبرنگاران می باشد و بهترین کار، ارائه خبر با حفظ اصل خبر و انجام آرایش ادبی توسط خبرنگار است.
وی ضمن قدردانی از اصحاب رسانه در انعکاس مراسم باشکوه تشییع شهدای غواص در شهرستان گفت : انعکاس این خبر در رسانه ها و پایگاههای خبری و خصوصاً صدا و سیما که نشان دهنده حضور باشکوه مردم در سطح کشور ، استان و شهرستان بود کاری بسیار پسندیده بود.
فرماندار گلپایگان با اشاره به دوران انقلاب و آسیب لغزش که برای برخی افراد پیش آمد عنوان کرد: هیچ کس مصون از خطا و لغزش نیست و ممکن است فردی دچار لغزش شود و گاهی می توان بابیان مشکل به صورت خصوصی و از سر دلسوزی موضوع راخاتمه داد.
وی تصریح کرد: خبرنگار در نوشتن خبر باید ببیند که خبر بر اساس واقعیت باشد و به ناحق به کسی لطمه ای وارد ننماید و در نوشتار خود توجه داشته باشد که مبادا حقی، ناحق گردد.
وی با بیان اینکه خبرنگار در درج خبر نباید دیدگاه سیاسی خود را وارد خبر نماید گفت:  خبرنگاران با توجه به اصل خبرنگاری باید اخبار رادرج نموده و آنچه را که در جلسات میگذرد انعکاس دهد.
فراست افزود: به دلیل نزدیکی به انتخابات می بایست بستر آرامش برای برپایی انتخابات در شهرستان فراهم شود و مسائل به دور از تحریک اذهان عمومی منعکس شود و آنچه واقعیت است درج شود.
فرماندار گلپایگان بااشاره به اینکه فرمانداری مجری برگزاری انتخابات می باشد افزود: هدف ما تشویق و ترغیب مردم به حضور هرچه بیشتر در پای صندوقهای رای می باشد و مردم ما بارها و بارها ثابت نمودند که در همه حال ازنظام  واعتقادات واصل رهبری و اعتقادات خود به هیچ وجه کمترین ذره ای به عقب نخواهند نشست وحاضر نیستند اصل نظام زیر سوال رود.
وی با اشاره به توافق هسته ای گفت: این امر نشانگر قبول نقش محوری ایران در برقراری توازن در منطقه از سوی قدرت های جهانی است.
معاون فرماندارشهرستان گلپایگان نیز دراین جلسه اظهارداشت:رسانه درشهرستان در راستای ترویج فرهنگ و احیای فرهنگ و تمدن و معرفی آن در شهرستان رسالت خطیری بر عهده دارد.
وی بابیان اینکه هر کاری آفتی دارد افزود: آفت و آسیبی که در رسانه وجود دارد نگرش جناحی و سیاسی است و می بایست در انعکاس برخی  اخبار این نگرش مورد توجه قرار نگیرد و آنچه مهم است نگاه بیطرفانه به قضایا می باشد.
شایان ذکر است در خاتمه جلسه با اهدای لوح از زحمات خبرنگاران شهرستان قدردانی شد.
Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات