امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۵/۱۹
کد خبر : 29657
چاپ خبر :
رئیس مجمع راهبردی بسیج شهرستان گلپایگان

یکی از برنامه های شورای راهبردی بسیج، پیگیری بحث تاسیس نهاد رهبری در دانشگاههاست

حجت الاسلام سید علی موسوی خراسانی اظهار داشت: یکی از برنامه هایی که در شورای راهبردی بسیج شهرستان با کمک روسای محترم اغلب دانشگاههای گلپایگان و خوانسار پیگیری نمودیم، بحث تاسیس نهاد رهبری در دانشگاههاست.

حجت الاسلام موسوی خراسانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان، حجت الاسلام سید علی موسوی خراسانی رئیس مجمع راهبردی بسیج گلپایگان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار بیان، ظهار داشت: یکی از برنامه هایی که در شورای راهبردی بسیج شهرستان با کمک روسای محترم اغلب دانشگاههای گلپایگان و خوانسار پیگیری نمودیم، بحث تاسیس نهاد رهبری در دانشگاههاست.

وی با بیان اینکه وجود نهاد رهبری در دانشگاهها برکت است عنوان کرد: این نهاد برنامه های فرهنگی، دینی و مباحث کلی معرفتی که در دانشگاهها نیاز است را پیگیری می نماید و در مقابل سیل کارها و مباحث خلاف فرهنگی می تواند قدرتمندانه بایستد.

وی ادامه داد: از آنجا که به دلیل کثرت و فراوانی دانشجو و بالا بودن سطح دانشگاههای این دو شهرستان و داشتن  پتانسیل بسیار بالا و برخورداری از حوزه های علمیه فراوان، نیاز به تاسیس این نهاد احساس می گردید، با توجه به حضور دوستان ما در نهاد رهبری و موافقت با درخواست ما ، بدین منظور نامه ای تدارک دیده شد و به امضای روسای محترم اکثر دانشگاههای گلپایگان و خوانسار رسید.

وی  عنوان کرد: طی جلسه ای که در این رابطه  با آقای دکتر مسعودی معاون نماینده رهبری در کل دانشگاههای کشور داشتیم ، پس از بررسی اوضاع شهرستانهای گلپایگان و خوانسار و اهمیت نیاز به تاسیس این نهاد، ایشان در اینباره به ما قول مساعد دادند تا در شورای نهاد رهبری در دانشگاهها ان شا الله این موضوع به تصویب برسد.

رییس مجمع راهبردی بسیج  در خصوص دانشگاههایی که موافق با تاسیس این نهاد در شهرستان نبودند اظهار داشت: متاسفانه روسای دانشگاه پیام نور و دانشکده فنی و حرفه ای گلپایگان تا کنون نامه فوق را امضا نکرده اند و ما هم اصراری نکردیم

وی دلیل رییس دانشگاه پیام نور گلپایگان برای این کار را توهین به مرکز استان ذکر نمود و بیان کرد: ایشان معتقدند باتوجه به وجود دفتر نهاد رهبری در مرکز استان دیگر نیازی به تاسیس این نهاد در شهرستان نیست، حال اینکه ما معتقدیم شهرستان این پتانسیل را دارا می باشد که مستقل بوده و مستقیماً از تهران دستور بگیرد.

حجت الاسلام موسوی خراسانی، در خاتمه از روسای دانشگاههایی که با شورای راهبردی بسیج در زمینه های مختلف همکاری نمودند تشکر نمود

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. سجادی گفت:

    من از این درایت تشکر میکنم و امیدوارم این موضوع وضعیت نامناسب فرهنگی را در سطح دانشگاهها ارتقاء دهد ودوستانی که نگران هستند و امضاء ننمودند هم نگران نباشند . این ضرری به نگرشهای سیاسی اونها نداره .

  2. وکیلی گفت:

    این یک کار اصولی و ماندگاره در شهرستان نباید با امیال سیاسی و جناحی به اون نگاه کرد که متأسفانه همه چیز را با نگاه های سیاسی قاطی می کنند. نترسید دولت از خودتون برتون نمی دارند!!! .این یک کار خوبی که میتوند در رشد فرهنگی شهرستان و دانشجویان حرکت خوبی را شروع کنه .

دیدگاه شما

تبلیغات