امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۵/۱۶
کد خبر : 29512
چاپ خبر :
امام جمعه شهر گلپایگان

مردم در انجام کارهای خیر پیشرو و اثرگذار باشند.

حجت الاسلام اسماعیلی ضمن تشکر ازاهالی روستاهای نیوان، زرنجان و سایر نقاط شهرستان، جهت جلب رضایت اولیای مقتولی که 4 سال پیش توسط جوان دیگری به قتل رسیده بود از مردم درخواست نمود تا نسبت به مسائل و مشکلات دیگران بی تفاوت نباشند و همواره در انجام کارهای خیر پیشرو و اثرگذار باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان،  حجت‌الاسلام  محمدرضا اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گلپایگان که در مصلی برگزار شد، ضمن تقدیر وتشکر از حضور باشکوه مردم شهرستان، در استقبال از کاروان شهدای غواص و گمنام اظهار داشت: حضور شهدا در شهرهای مختلف علاوه بر آنکه باعث پراکنده شدن عطر و بوی شهادت در فضای آن شهر می شود، معنویت خاصی را در آن شهر ایجاد می نماید.

وی بیان کرد: مردم ولایتمدار شهرستان گلپایگان با حضور پرشکوه خود در این مراسم، بار دیگر ثابت نمودند که همیشه در تجدید بیعت با آرمانهای شهدا و امام راحل(ره ) آماده می باشند.

امام جمعه گلپایگان، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام صادق(ع) از همگان بخصوص جوانان دعوت نمود ضمن برگزاری با شکوه مراسم سوگواری این امام بزرگوار ، در مراسم عزاداری که در روز شهادت امام جعفر صادق(ع) از سمت امامزاده گان سید السادات به سمت آستانه مقدسه هفده تن و در قالب هئیت عزاداری برگزار می گردد شرکت نمایند.

وی ضمن تشکر از پدری که در هفته گذشته از قصاص قاتل فرزندش گذشت نمود عنوان نمود: در هفته گذشته حکم اعدام جوانی که چهار سال پیش در یک درگیری جوان دیگری را به قتل رسانده بود صادر شد و افراد زیادی برای گرفتن رضایت پدر مقتول تلاش کردند ، حتی ما هم به اتفاق نماینده شهرستان و آیت الله حاج آقا جواد گلپایگانی در منزل خانواده مقتول حضور پیدا نمودیم و با وجود اینکه قصاص حق خانواده مقتول است طلب بخشش کردیم اما فایده ای نداشت.

اسماعیلی ضمن تشکر و تقدیر از پدر بزرگوار جوان مقتول که در لحظه آخر از قصاص قاتل فرزندش گذشت نمود، این بخشش را حاصل همدلی مردم و مسئولین دانست و افزود: همه خصوصاً جوانان باید از این اتفاقات درس بگیرند و همواره بر اعصاب خود مسلط باشند تا خدای نکرده با یک اشتباه کوچک برای خود و خانواده ای درد سر درست نکنند.

و ی ضمن تقدیر از تلاشهای اهالی روستاهای نیوان، زرنجان و سایر نقاط شهرستان که تلاشهای زیادی را جهت جلب رضایت خانواده مقتول انجام دادند، از مردم درخواست نمود تا نسبت به  مسائل و مشکلات دیگران بی تفاوت نباشند و همواره در انجام کارهای خیر پیشرو و اثرگذار باشند.

وی در پایان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی ، روز خبرنگار را  به فعالان این عرصه تبریک گفت.

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات